וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני התאונה בצפון: הנהג הוזהר שנהיגתו מסוכנת

קובי מנדל

13.5.2010 / 20:31

נהג אוטובוס "אגד" בתאונה שגבתה את חייהם של חמישה בני אדם ליד כרמיאל, זומן לפני מספר שבועות לשיחה אצל קצין הבטיחות של החברה בעקבות נהיגתו המסוכנת. הוא הוזהר כי אם לא ישנה את אופן נהיגתו, הוא לא יוכל יותר לנהוג באוטובוס

אדריאן הרבשטיין

(עריכה: רז ליבנה; צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהג אוטובוס "אגד" שהתנגש היום (חמישי) במשאית ליד צומת גילון בגליל המערבי, זומן לפני מספר שבועות לשיחה אצל קצין הבטיחות של חברת האוטובוסים בצפון בעקבות נהיגה מסוכנת. כך אמר הערב דובר חברת "אגד" רון רטנר לוואלה! חדשות. בתאונה, שאירעה בין משאית לאוטובוס בכביש 85 המקשר בין עכו לכרמיאל, נהרגו חמישה בני אדם ועוד עשרות נפצעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
באגד יש מערכת שעוקבת באופן סמוי אחר נהגים ומדווחת כשנהג מתגלה כמי שמתרשל בנהיגה/מערכת וואלה, צילום מסך

לדברי רטנר, "ב'אגד' יש מערכת הנקראת 'ממתן' שעוקבת באופן סמוי אחר נהגים ומדווחת כשנהג מתגלה כמי שמתרשל בנהיגה. אם נהג מתרשל, נוקטים נגדו בפעולות כמו הפסקת נהיגה והתרעה. נהג האוטובוס בקו 361 זומן השבוע לקצין הבטיחות בצפון, לאחר שהמערכת גילתה שהוא לא שומר מרחק מהרכב שלפניו. קצין הבטיחות הראה לו סרטון בו הוא לא שמר מרחק והדריך אותו כיצד לשמור מרחק. הוא אף התריע כי אם לא ישנה את נהיגתו, הוא לא יוכל להמשיך לנהוג".

עוד מסר רטנר, כי "ככל הנראה לא מדובר בכשל טכני, מאחר שמדובר באוטובוס חדש לחלוטין". לדבריו, הנהג קיבל את הרישיון על האוטובוס רק לפני שלושה חודשים.

מחקירה ראשונית של נסיבות התאונה עולה כי משאית המובילה מכולה התנגשה במכונית שככל הנראה חנתה בצד הדרך. נהג המשאית פנה לצד הדרך כדי לברר את היקף הפגיעה ולהחליף פרטים עם בעל הרכב הפרטי. בשלב זה פגע במכולת המשאית אוטובוס "אגד" שעשה את דרכו מחיפה לצפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully