וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיריית י-ם הקפיאה הבנייה בפרויקט הולילנד

חכמים לאחר מעשה: ועדת התכנון והבנייה של עיריית ירושלים החליטה להקפיא היתרי חפירה שהונפקו לפרויקט למשך 100 ימים על מנת לבחון את תוקפם

היתרי החפירה שהונפקו לשלושה מגרשים בפרויקט הולילנד יוקפאו למשך מאה ימים, כך החליטה היום (שני) הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית ירושלים. ההיתרים יוקפאו על מנת לבחון את תוקפם ביחס לזכויות הבנייה שנותרו בפרויקט כולו.

הדיון בוועדה התקיים על-פי בקשת יו"ר הוועדה לתכנון ובנייה, קובי כחלון, לאור חוות דעת שבחנה את בקשת היזמים להיתרי חפירה אל מול זכויות הבנייה שנותרו בפרויקט. בתקופה הקרובה יבחנו הגורמים המקצועיים בעירייה את הנושא, ישמעו את עמדת היזמים ויביאו את עמדתם המקצועית לדיון נוסף בוועדה המקומית, בטרם יגובש סיכום עם יזמי התוכנית.

יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, קובי כחלון ציין בוועדה כי "לאור ייחודיותו של הנושא, העירייה רואה חשיבות רבה בבחינה מעמיקה של הנושא וכל החלטה עתידית תובא לדיון בוועדה המקומית".

הבוקר סירבו יזמי פרויקט "הולילנד" להגיע לדיון בעתידו של פרויקט הנדל"ן בוועדת הפנים של הכנסת. כך אמר יו"ר הוועדה, ח"כ דוד אזולאי (ש"ס). הבקשה לעצירת המשך בניית פרויקט הולילנד הוגשה בשבוע שעבר לוועדה המקומית. היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, עורך הדין יוסי חביליו, ומהנדס העיר האדריכל שלמה אשכול הגישו את הטיעונים לעצירת החפירות של שלושה מבנים בפרויקט. בבקשתם טענו השניים, כי אחוזי הבנייה שנותרו בפרויקט אינם מספיקים לבניית שלושת המבנים הנותרים. כמו כן, לדבריהם מספר היחידות שטרם נוצלו בפרויקט אינן מספיקות להקמת שלושה מבנים כפי שנקבע בתכנית המקורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully