וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית שגריר ישראל הותקפה בבריטניה

עם תום הרצאתה של סגנית שגריר ישראל באוניברסיטת מנצ'סטר, הסתערו לעברה מפגינים פרו פלסטינים, וניסו לשבור את שמשת הרכב בו היתה. שגריר ישראל בבריטניה: "מדובר בהפקרות, אנו מצפים לשמוע גינוי חריף מצד האוניברסיטאות והרשויות במדינה"

סגנית שגריר ישראל בבריטניה, טליה לדור פרשר, הותקפה אתמול (רביעי) בתום הרצאה באוניברסיטת מנצ'סטר. הרצאתה של סגנית השגריר התקיימה אתמול לאחר שכבר נדחתה לפני מספר שבועות בשל חשש לביטחונה עקב ידיעות על התארגנות של מפגינים אלימים.

מיד עם צאתה מאולם ההרצאה הסתערו לעברה מפגינים פרו פלסטינים ואנשי האבטחה נאלצו להעבירה פנימה לאולם ולחפש אחר חדר מאובטח. לאחר התייעצות הוחלט שיש למלט את הסגנית ברכב אבטחה של האוניברסיטה. היא חולצה אל הרכב, אך התרגיל לא מנע מהמפגינים להסתער אל עבר הרכב. הם הקיפו את הרכב ושני מפגינים טיפסו על מכסה המנוע בניסיון לשבור את שמשת הרכב. לבסוף חולצה סגנית השגריר מהמקום ללא כל פגע.

הסגנית לדור פרשר ציינה כי העניין משמש תעודת עניות להידרדרות השיח האקדמי בנושא המזרח תיכוני בבריטניה. שגריר ישראל בבריטניה, רון פרושאור, בירך את סגניתו על נחישותה ורוח הקרב שהפגינה והדגיש כי הפעם השגרירות מצפה לשמוע גינוי גורף של הרשויות המקומיות ושל האוניברסיטאות במקום ובבריטניה. "מדובר בהפקרות שנזקיה לטווח הקצר כבר מורגשים ולטווח הארוך עלולים להיות בלתי הפיכים", נמסר משגרירות ישראל בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully