וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל מועדון סאדו-מאזו נשלח ל-11 שנות מאסר

29.4.2010 / 11:51

בית המשפט המחוזי בת"א גזר 11 שנות מאסר על רוני גלילי, בעל מועדון בת"א שהורשע באונס של שתי נשים. "על הענישה לבטא את הצורך הממשי להגן על הציבור מפני מסוכנותו של הנאשם"

בית המשפט המחוזי בת"א גזר היום (חמישי) 11 שנות מאסר על רוני גלילי, בעל מועדון סאדו-מאזו אשר הורשע באונס של שתי נשים. גלילי הורשע בפברואר באונס, מעשה סדום וביצוע מעשים מגונים בשתי הנשים.

"העבירות בהן הורשע הנאשם הן עבירות מין מגוונות וחמורות שהמייחד אותן הוא כהדגשת הפסיקה לא רק עצם המעשה, אלא גם הפגיעה העמוקה באוטונומית הפרט וכבוד האדם של הנפגע ובמיוחד ההשלכות העתידיות על הקורבן", כתבו השופטים בגזר הדין.

הם ציינו כי גלילי גם הורשע בעבר בבעילת ילדה ומעשה סדום בכוח, וריצה תקופת מאסר של 5.5 שנים. "עסקינן איפוא בעבריין מין רצידיביסט, שמאסרים וענישה קודמת לא הרתיעו אותו ולא גרמו לו לחדול ממעשיו", נכתב בגזר הדין. "הנאשם בוחר את קורבנותיו, נשים רגישות שמתרשמות מגישתו האמפתית לכאורה וההבנה לכאורה שהוא מגלה כלפיהן, ולאחר שמטפח מידה מסוימת של אמון הוא בוחר בדרכי עורמה כדי להביאן למשרדו. אחר כך, תוך ניצול מבנה המועדונים שלו, הוא מבצע בהן את זממו, למרות סירובן, תוך נעילתן והפחדתן וללא שימוש באמצעי מניעה, כשהוא גורם להן לביזוי ופגיעה נפשית עמוקה".

השופטים קבעו שעל הענישה "לבטא הן את שאט הנפש ביחס לכל אחד מהאירועים בפני עצמו, הן את היבט הגמול, ובעיקר את הצורך הממשי להגן על הציבור מפני מסוכנותו של הנאשם, שמבצע עבירות מין חוזרות ונשנות". בנוסף לעונש המאסר בפועל, נגזרו על גלילי שלוש שנות מאסר על תנאי ותשלום פיצוי בסך 25 אלף שקל לכל אחת מהמתלוננות.

כתב האישום נגד גלילי הוגש בינואר אשתקד ולפיו הזמין גלילי אישה עמה היה בעבר בקשר רומנטי, לשיחה במועדון הלופט בת"א אשר בבעלותו. בהגיעה למועדון התנפל עליה ואנס אותה. גלילי גם הורשע בדעת רוב במקרה אונס שאירע כחודשיים קודם לכן, בו אנס אישה אותה הכיר באמצעות אתר האינטרנט "דה מרקר קפה". הוא הזמין אותה למועדון, נעל את הדלתות אילץ אותה לבצע בו מין אוראלי ואנס אותה בכוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully