וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים בב"ש מוציאים את המנקים לחופשה

עומר רבין

26.4.2010 / 10:01

לרגל אירועי 1 במאי החליטו הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב לפנות להנהלת המוסד ולבקש להחליף לערב אחד את צוותי הניקיון. הערב הם צפויים להשתלט על הכיתות, חמושים במטאטא ובסמרטוט

הרבה יוזמות מקוריות נוסדו בשנים האחרונות במטרה לשמר את מסורת חג הפועלים של 1 במאי, אבל נדמה שזו של הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב עולה על כולן: כמה מהם החליטו בשבועות האחרונים להתארגן במטרה להוציא את כל עובדי הניקיון באוניברסיטה לערב חופשי לרגל חג הפועלים ורגע לפני עומס מבחני סוף השנה להשתלט בעצמם על המעבדות, הכיתות והרחבות בקומפלקס האקדמי הגדול - הכל תחת הכותרת "יום ניקיון הפוך".

היוזמה, הנערכת בתמיכת אגודת הסטודנטים והתאחדות הסטודנטים הארצית המקדמות את המהלך גם במרכזים אקדמיים נוספים, זכתה לתמיכה של האוניברסיטה עצמה, ששמחה לתת את ידה לפעילות.

יוזמי המהלך הפיצו את דבר האירוע באמצעות כרוזים שנתלו ברחבי הקמפוס, משלוח דואר אלקטרוני וכמובן באמצעות רשתות חברתיות באינטרנט. "לכבוד 1 במאי הגיע הזמן לומר תודה לכל אותם נשים וגברים שמדי בוקר, לפני עלות השמש, בעבודה קשה ובמסירות מוסרים לנו כיתות, מעבדות, משרדים וחדרי שירותים נקיים ומוכנים לשימוש", נכתב בהודעה.

עשרות רבות של סטודנטים כבר אישרו את הגעתם לאירוע, והמארגנים מקווים כי עד שעות הערב יצבור האירוע פופולריות ויקיף סטודנטים רבים מכל הפקולטות באוניברסיטה.

"מדובר בסופו של דבר בקבוצת אנשים מסורים שעובדים קשה ובתנאי שכר בסיסיים ביותר לצורך תנאי הלימודים שלנו בקמפוס - החלטנו שפעם בשנה, ואין מתאים מ-1 במאי, הגיע הזמן שכמחווה אנחנו הסטודנטים ניקח אחריות וננקה את הקמפוס בעצמנו והם יזכו לערב חופשי בעיר", מספר איתי רוגטקה, סטודנט הנמנה על יוזמי האירוע. "גילינו שיש המון התלהבות בקרב הרבה סטודנטים שרואים בזה צעד מבורך וחשוב".

לדברי המארגנים, היוזמה זכתה לפופולריות רבה בקרב ארגוני הסטודנטים שקידמו את המהלך בקרב תאי סטודנטים בכל רחבי הארץ, ואירועים דומים צפויים להתקיים בהמשך גם באוניברסיטה העברית בירושלים וכן באוניברסיטת תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully