וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובות של אובמה יועלו באש במדורות ל"ג בעומר

יהושע בריינר

22.4.2010 / 10:35

פעילי ימין החלו בימים האחרונים לחלק תמונות ובובות בדמותו של נשיא ארה"ב במטרה להעלותן באש במדורות. נועם פדרמן: "חוסיין אובמה הוא אנטישמי שונא ישראל"

ככה יעשה לאיש, גרסת הימין הקיצוני: במהלך חגיגות ל"ג בעומר ישליכו פעילי כהנא למדורות תמונות ובובות של הנשיא האמריקאי ברק אובמה. העלאת דמותו של אובמה באש היא יוזמה של אנשי הימין הקיצוני, אשר דאגו להדפיס מאות עותקי תמונתו של אובמה, שכבר חולקו לפעילים מרכזיים ברחבי הארץ.

לדברי הפעילים, הם נוקטים בפעולה זו משום ש"כך יש לעשות לכל אויבי ישראל". יש לציין, כי בעבר נהגו הפעילים להעלות באש המדורות של ל"ג בעומר את תמונותיהם של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הנשיא העירקי לשעבר סאדאם חוסיין ונשיא אירן מחמוד אחמדינג'אד.

לדברי פעיל הימין נעם פדרמן, "ברק חוסיין אובמה הוא אנטישמי שונא ישראל. בכל העולם הוא מוחרם ומנודה. רק במדינת ישראל עושים לו כבוד. הצעד שאנו נוקטים הוא עוד צעד כדי להבהיר לכולם שאובמה רע למדינת ישראל. שאובמה הוא הנשיא האנטישמי ביותר שהיה בארצות הברית ושהגיע הזמן שהפוליטיקאים העיוורים שלנו יתעוררו ויבינו שלא ניתן לנהל מדיניות על פי אובססיה של שונא ישראל".

בכוונת הפעילים לחלק גם את תמונותיו של הנשיא האמריקאי וגם לחלק מספר בובות בדמותו ולהשליך אותן אל האש גם במדורות שיתקיימו במרכז הארץ ולא רק בשטחי יהודה ושומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully