וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל שמע על התאבדות חברו ושם קץ לחייו

קובי מנדל ויהושע בריינר

16.4.2010 / 16:03

שני חיילי צה"ל נמצאו הבוקר ירויים כשנשקם לצדם. אחד מהם התאבד בחצר ביתו בדליית אל כרמל, ואילו השני שם קץ לחייו בבסיס בו שירתו השניים, לאחר שנודע לו על מות חברו

שני חיילי צה"ל, תושבי דליית כרמל, נמצא הבוקר (שישי) ללא רוח חיים, לאחר ששמו קץ לחייהם בירייה. השניים הם נאסר אל עדין לואי ואשרף מריח, שהיו בשירות חובה. הודעה נמסרה למשפחותיהם.

גופתו של אחד החיילים, ששהה בחופשה, נמצאה בחצר ביתו, סמוך למתנ"ס ביישוב הדרוזי דליית אל כרמל. גופתו של החייל השני נמצאה בבסיס בו שירתו השניים בצפון הארץ. בשני המקרים נמצא נשקם האישי של החיילים ליד גופותיהם. המשטרה הצבאית החוקרת פתחה בחקירה. השניים לא השאירו מכתב או רמז על כוונתם לשים קץ לחייהם והסיבות למעשה טרם ברורות.

סמוך לשעה 06:30 בבוקר יצא עם נשקו אשרף מריח מביתו בדליית אל כרמל, ירה מספר יריות ומת במקום. השמועה על התאבדותו של הצעיר נפוצה במקום, וזמן קצר לאחר מכן העידו חיילי צה"ל בבסיס בו שירתו השניים כי ראו את חברו נאסר אל עדין לואי רץ אחוז אמוק, בעודו צועק "חבר שלי התאבד". לאחר מכן נכנס החייל לשירותים, ואז נשמעו מספר יריות במקום. עם זאת, טרם ידוע אם השניים תכננו יחד את ההתאבדות או שהתאבדות של אחד הובילה להתאבדותו של האחר.

בני משפחתו של נאסר אל עדין לואי הגיעו לבסיס במטרה לספר לו כי חברו הטוב אשרף מריח שם קץ לחייו ונדהמו לגלות כי גם בנם אינו בין החיים.

סגן השר איוב קרא, תושב דליית אל כרמל, התייחס להתאבדות החיילים המתגוררים ביישובו והודיע כי ישתתף בהלוויותיהם. לדברי סגן השר, "השכול אינו זר לעדה הדרוזית, והוא גם הידפק פעמיים על דלת משפחתי, אבל הסמיכות ליום הזכרון מחדדת את הטרגדיה ולבי יוצא אל המשפחות. אעשה כל שביכולתי לסייע לשכניי בשעה קשה זו, ונותר להתפלל שלא יידעו עוד צער".

עדכון ראשו: 12:12

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully