וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בלב ים: חיל הים חילץ יאכטה ישראלית

יהושע בריינר

5.4.2010 / 14:51

ספינת טילים של חיל הים חילצה יאכטה ישראלית שנתקעה בלב ים לאחר שמנועה התקלקל. היה חשש שהספינה ועליה שמונה בני משפחה, תיסחף לעבר חופי לבנון

ספינת טילים של חיל הים חילצה היום (שני) יאכטה ישראלית שנתקעה בלב ים לאחר שעלה חשש כי זו תסחף אל עבר חופי לבנון.

הבוקר קיבלה ספינת הטילים אח"י 'ניצחון' אות מצוקה שהגיע מיאכטה של משפחה ישראלית שעשתה את דרכה מקפריסין לעבר חופי ישראל. ביאכטה שהו באותה שעה שמונה בני משפחה אחת, בהם זוג תאומים בני חמש. אנשי היאכטה יצרו קשר עם ספינת הטילים והודיעו להם כי בשל תקלה במנוע הם אינם מסוגלים להתקדם.

בעקבות קריאת המצוקה של המשפחה קיימו בחיל הים הערכת מצב ממנה עלה חשש כי בשל הרוחות עלולה היאכטה להיסחף לעבר חופי לבנון. בעקבות כך החלו חיילי ספינת הטילים לסייע למשפחה להגיע לחוף מבטחים. הספינה היתה באותה השעה במרחק של 150 קילומטרים ממפרץ חיפה.

לאחר שהתקרבו אל היאכטה עלה עליה איש קבע מספינת הטילים האחראי על תפעול המנוע בספינה ביחד עם מספר חיילים נוספים. החיילים ביצעו צלילה מיוחדת מתחת ליאכטה על מנת לתקן את התקלה. לאחר דקות ארוכות הצליחו החיילים לתקן את המנוע, ובני המשפחה עשו את דרכם בחזרה לישראל.

במהלך הדיווחים שהגיעו מהיאכטה אף עלה חשש כי מדובר בספינת אוייב, אולם לאחר שדיווחי המשפחה התגלו כאמינים, נלחצה ספינת הטילים לעזרתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully