וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל לא שם קונדום, החיילת בדתה אונס

איילה חננאל

31.3.2010 / 18:43

חיילת התלוננה במשטרה כי נאנסה במהלך מסיבה שנערכה בערב ליל הסדר. בחקירתה הודתה כי בדתה את הסיפור לאחר שהצעיר שעמו שכבה, לא השתמש באמצעי מניעה

חייל בן 21, תושב כפר סבא עוכב לחקירה ושוחרר היום (רביעי) למעצר בית לאחר שחיילת התלוננה כי אנס אותה ולאחר מכן חזרה בה מתלונתה. החייל נעצר על ידי שוטרי תחנת משטרת כפר סבא, ומעצרו הוארך עד יום שישי בבית משפט השלום בעיר.

החיילת טענה כי החייל אנס אותה במהלך מסיבה שנערכה בערב ליל הסדר, בעת שהיתה מחוסרת הכרה. במהלך חקירתה הודתה הנערה כי התכוונה לקיים יחסי מין עם הצעיר, אך החליטה להגיש תלונה בגין אונס מפני שהחייל קיים עמה יחסי מין ללא אמצעי מניעה.

ראש משרד החקירות במשטרת כפר סבא, עורך הדין פקד רפי וקנין, סיפר לוואלה! חדשות, כי "הצעירה הגישה תלונה בה סיפרה כי לאחר שבילתה במועדון באזור השרון, היא יצאה מהמסיבה יחד עם החשוד. השניים נכנסו לרכב של חברו של הצעיר. לפי טענתה, היא לגמה מכוס משקה שהביאו לה מבעוד מועד במסיבה ואיבדה את הכרתה ברכב, וזה הדבר האחרון שזכרה מאותו לילה. היא סיפרה שבבוקר למחרת היא התעוררה בביתה והבחינה כי ארנקה נעלם. היא יצרה קשר עם חברתה וזו סיפרה לה כי קיימה יחסי מין עם החשוד. אז, לטענתה, הבינה כי נאנסה".

שוטרי תחנת משטרת כפר סבא פתחו בחקירה במהלכה נגבו עדויות שונות, מהן עלה כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. "כאשר זימנו בשנית את המתלוננת לחקירה, היא הודתה כי אכן קיימה יחסי מין עם החשוד. ככל הנראה, היא החליטה להגיש תלונה על אונס מאחר והחשוד סירב להשתמש באמצעי הגנה", הוסיף פקד וקנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully