וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על אוטובוסים של אגד: בית המקדש בהר הבית

יהושע בריינר

28.3.2010 / 14:26

תנועת "ארץ ישראל שלנו" השיקה קמפיין חדש, במסגרתו מופיעה על 200 אוטובוסים בי-ם תמונת בית המקדש על הר הבית - במקום מסגד אל אקצא. ברוך מרזל: "מי ששולט בהר הבית ישלוט גם בארץ ישראל כולה"

אם האווירה בירושלים לא היתה מספיק חמה עד עכשיו, דואגים פעילים בימין להוסיף עוד שמן למדורה: תנועת "ארץ ישראל שלנו" בראשות הרב דב וולפא וברוך מרזל החלה הבוקר בקמפיין במסגרתו נתלו על כמאתיים אוטובוסים של חברת אגד בירושלים שלטי פרסום ובו תמונת בית המקדש על הר הבית - במקום מסגד אל אקצא. על השלטים, שפורסמו לקראת חג הפסח, התנוסס הכיתוב: "שייבנה בית המקדש במהרה בימינו", ולצדו הופיעה תמונה של בית המקדש בהדמיית מחשב. בתנועה אף דאגו כי חלק ניכר מהאוטובוסים שעליהם נתלו השלטים יהיו כאלה שנוסעים במזרח ירושלים.

הקמפיין הושק על רקע המהומות שהיו באחרונה במזרח ירושלים, על רקע החשש בקרב הפלסטינים כי מתנחלים מתכוונים לבנות את בית המקדש. חששם של הפלסטינים התגבר בעקבות חנוכת בית הכנסת החורבה ברובע היהודי בעיר.

"יש כאן אמירה ברורה לאובמה ולערבים שהמסגד שמוצב כיום על הר הבית הוא זמני בלבד", אמר לוואלה! חדשות ברוך מרזל. לדבריו, "עם ישראל כולו מתפלל להסרת המסגד ולהחלפתו בבניין טהור יותר וקדוש יותר בדמות בית המקדש. מי ששולט בהר הבית ישלוט גם בארץ ישראל כולה, וזה המסר שאנחנו ביקשנו להעביר ערב החג".

הרב דב וולפא אמר לוואלה! חדשות כי "המסר באוטובוסים מהווה שאיפה של רוב תושבי ישראל לראות בבניין המקדש. אנו מתפללים שלוש פעמים ביום לבניין בית המקדש ומי שטוען שהקמפיין הוא פרובוקציה כדאי שייפתח את ספר התורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully