וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: פעוט נפל מחלון ביתו ונפצע קשה

איילה חננאל

26.3.2010 / 14:32

הפעוט בן הארבע נפל מחלון ביתו שבקומה השנייה בבניין מגורים בתל אביב ונפצע באורח קשה. הוריו פינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון

פעוט בן ארבע נפצע בצהריים (שישי) באורח קשה לאחר שנפל מחלון ביתו שבקומה השנייה בבניין מגורים ברחוב העירית בתל אביב. הדובר המבצעי של מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי הפעוט פונה על ידי הוריו לבית החולים וולפסון בחולון. המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה.

ביום רביעי נפל ילד בן ארבע וחצי ממרפסת בית אמו בקומה העשירית של בניין מגורים ברחוב מלכי ישראל בקריית גת ומת. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו במצב אנוש, ניסה לבצע פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו. מחקירת המשטרה עולה, כי אמו של הילד יצאה מהבית כדי לאסוף את בנה הבכור ולהביאו הביתה והשאירה את בנה בן ה-4 לבדו בבית. עם שובה, היא גילתה כי בנה נפל ממרפסת הבית. הוריו של הילד גרושים, והוא שהה בבית אמו.

ראש צוות זק"א בקריית גת, משה זיידל שהגיע למקום, מסר כי "קיבלנו דיווח ממוקד זק"א על ילד שנפל מגובה רב. כשהגענו למקום האירוע, הילד היה שרוע ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה נפל מחלון ביתו בקומה העשירית. לאחר סיום ניסיונות ההחייאה, צוות של זק"א עבר לטפל בגופת הילד ובאיסוף הממצאים. מדובר באירוע קשה ביותר".

לפי העדויות, הילד נפל מהמרפסת ונחת על גג מפח שבכניסה לבניין. קובי דורני, פרדמיק המתגורר בקרבת מקום הגיע ראשון לזירה. "מצאתי אותו בידי אמו. לקחתי אותו ממנה בעדינות כדי לבצע בו החייאה, וכך עשיתי עד שהגיע צוות מד"א. האם היתה אחוזת בכי. הנחתי את הילד על הרצפה והתחלתי לבצע בו החייאה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ שהמשיכה בכך".

  • עוד באותו נושא:
  • תאונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully