וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי לבני מפחדת מליטל מעתוק

יו"ר האופוזיציה התייחסה בכנס שנערך באוניברסיטת ת"א, לדמות מהתוכנית 'ארץ נהדרת' ואמרה, כי "אנו עדים לתהליך של שחיקה בערכים"

האם ליטל מעתוק השתלטה על בתי הספר? יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, נשאה אמש (חמישי) דברים בכנס של המרכז להעצמת האזרח בשיתוף בית הספר לחינוך באוניברסיטת תל אביב. הכנס עסק בנושא מערכת החינוך כמעצבת את החברה האזרחית בישראל.

לבני התייחסה בדבריה לדמות התלמידה המופרעת, ליטל מעתוק, מתוכנית הסאטירה 'ארץ נהדרת' ואמרה, כי "אם לוקחים את הסאטירה כמשהו שמשקף, ולו במעט, את החברה הישראלית, ובהנחה שבתי ספר בישראל קרואים על שם אדם או דמות מתוך כוונה לאמץ ערכיהם – השאלה היא האם מערכת החינוך עוברת תהליך שבו מוחקים את בית הספר על שם יצחק רבין, במובן הערכי, ומתחילים לראות בתי ספר על שם ליטל מעתוק. זה מצחיק כאשר רואים את זה בטלוויזיה, אך ממש לא כאשר מגיעים לבתי הספר".

"סאטירה אמנם מוגזמת בדרך כלל, אך השאלה היא האם בתי ספר בישראל מלמדים היום על בסיס אותם ערכים משותפים. אנו עדים לתהליך של שחיקה בערכים", ציינה לבני.

לבני הוסיפה, כי "שוויון בתקציב אינו מוביל לשוויון הזדמנויות. לא דומה ילד להורים עולים לילד להורים מבוססים. תקציב בתי הספר חייב להיות דיפרנציאלי, בהסתכלות על כל בית ספר ובית ספר. שונה רשות מקומית חזקה מרשות מקומית חלשה וגם במקומות שנחשבים לחזקים ניתן למצוא אוכלוסיות חלשות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully