וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בדרום: האחים שנהרגו נמצאו מחובקים

רמי שני

8.3.2010 / 8:36

במשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות התאונה שגבתה אתמול את חייהם של ארבעה בני משפחה אחת. הצוותים שהגיעו לזירת התאונה המזעזעת ציינו כי שני האחים שנספו בתאונה נמצאו מחובקים

נועם גמליאל, הילדה בת החמש שנספתה עם אמה, סבתה ואחיה בתאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב, הספיקה להיצמד ולחבק את אחיה יערי בן החודשיים, כשהרכב החל לעלות באש. כך מצאו את שני האחים אנשי מגן דוד אדום, זק"א וחוקרי המשטרה שהגיעו כי לבחון את שרידי מכונית המרצדס שבה נסעו בני המשפחה. אמם של הפעוטות, ד"ר אפרת גמליאל-אטינסקי הגיעה לארץ עם ילדיה לחופשת מולדת בת שבועיים. אמה אסתר שהיתה סייעת לגננת מוערכת בנס ציונה, מצאה אף היא את מותה בתאונה.

במשטרה בטוחים הבוקר כי התאונה שבה היו מעורבים ארבעה כלי רכב, נגרמה בגלל נהיגה רשלנית של נהג הרכב הצבאי, שנפצע אף הוא קשה בתאונה. מהחקירה עולה כי הנהג ביצע ככל הנראה עקיפה מסוכנת וכתוצאה מכך נגרמה התאונה. עם זאת, בשלב זה ברור כי הנהג ביצע לפחות שלוש עבירות בתנועה בלתי זהירה: חציית פס הפרדה לבן, נסיעה במהירות גבוהה מעל למותר ואי מתן זכות קדימה לתנועה בנתיב הנגדי. מלבד נהג הרכב הצבאי, נפצעו בתאונה שישה בני אדם נוספים שמצבם קל.

נהג משאית צבאית שהגיע מולו, העיד שהוא ראה את מכונית הפורד גולשת לתוך הנתיב שלו: "ניסיתי לחמוק ממנה" הוא סיפר לחוקרים, "אבל הפורד התחככה בחוזקה בחלק השמאלי של המשאית וכמעט שהתפרקה לגמרי".

מכונית הפורד החלה להסתחרר על הכביש ופגעה בשתי מכוניות פרטיות שהגיעו אחרי המשאית, מכיוון באר שבע. כשהפורד עצר, ירדו ממנו שני נוסעים שנפגעו קל ולדבריהם, הם ניגשו לחלץ נוסעים מהמכונית הפרטית, שלא בערה.

אחד הנוסעים בה סיפר שכשהוא חולץ, הוא שמע צרחות של ילדים בתוך הרכב הבוער: "שמענו צרחות חזקות ובכי וראיתי את העגלה של המשפחה הזאת. ניסינו לעזור להן, אבל האש היתה חזקה מדי" סיפר מור שממה, שהיה באחת המכוניות הפרטיות מאחורי המשאית: "זה היה בלתי אפשרי לעשות את זה. סיוט מתסכל. אני לא יכול לשכוח את הצעקות של הילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully