וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נער אנס את חברתו, כשחברו אוחז בה

גלעד גרוסמן

26.2.2010 / 10:20

מכתב האישום עולה כי אחד הנערים רקם מערכת יחסים עם הנערה כמה ימים לפני שאנס אותה. הנער השני שמואשם בניסיון אונס ביקש מחברו ש”יסדר” לו מפגש מיני עם חברתו

כתב אישום הוגש היום (שישי) לבית משפט המחוזי בירושלים נגד שני נערים בני 14 תושבי העיר, בגין אונס וסיוע לאונס של נערה בת 13. שני הנערים נעצרו מוקדם יותר השבוע יחד עם אדם בן 31 החשוד שהיה מעורב גם הוא במקרה, לאחר שהתקבלה תלונה בידי הורי צעירה שטענה כי היא נאנסה על ידם בפארק בעיר, ושוחררו היום למעצר בית..

על פי כתב האישום, הנערה למדה עם אחד הנערים, מ', עד לכשבועיים לפני האונס, וכמה ימים לפני שהותקפה נרקמה בין השניים מערכת יחסים. בתחילת השבוע שהו שני הנאשמים, מ' וב', אצל חבר משותף, יחד עם צעיר בן 31 בשם גיא.

מ' סיפר לנוכחים שהנערה היא חברתו. לטענת הפרקליטות, בשלב זה ביקש ממנו ב' "שיסדר לו אותה", כדי שתבצע בו מעשה מיני. השניים אמרו לגיא שהם "יסדרו לו" את הנערה, מכיוון שהיא מאוהבת בחברה.

גיא הסכים להסיעם לביתה של הנערה, ששמחה על כך שהחבר שלה בא לבקרה. בכתב האישום נטען, כי כאשר הבחינה הנערה בשני הנערים ובגבר המבוגר ברכב, היא לא רצתה להצטרף לנסיעה, אולם חברה הצליח לשכנע אותה.

השלושה הסיעו את הנערה לחניון אגד ליד פארק גילה, ושם ביקש מ' מהנערה להתלוות אליו לספסל מרוחק. הוא החל לגעת בחזה שלה, אולם היא ביקשה שיפסיק. הוא אמר לה לסתום את הפה, ואז הגיע הנער השני ואמר לה שצילם אותה בטלפון הנייד שלו.

"אם לא ילך ברצון ילך בכח"

מ' אמר לנערה שהוא רוצה לקיים עמה יחסי מין, אולם היא סירבה. אז ב' תפס אותה בידיה, ומ' אמר לה: "אם לא ילך ברצון ילך בכח". לאחר מכן אנס אותה בעוד חברו מחזיק אותה. בתום האונס הנערה חשה סחרחורת, ואחד הנערים סטר לה. ב' איים עליה שאם תתעלף או תבכה, ידקור אותה בסכין שברשותו. לאחר מכן חזר חברה לרכב, ושם ביקש ממנו גיא לנסוע, אולם לכך השיב כי גם ב' צריך "להנות". כפי שעולה מכתב האישום ב' לא אנס את הנערה.

בתום האירועים החלה הנערה ללכת לביתה, והשלושה אספו אותה ברכבם. שני הנערים שאלו אותה אם תסכים להראות לגיא את החזה שלה, ואז ביקשה מהם שיורידו אותה מהרכב. היא החלה ללכת מהמקום והשניים קיללו אותה, וקראו לה "זונה" ו"מזדיינת", ואף ירקו עליה.

מ' נאשם באונס, מעשה מגונה ותקיפה, וב' נאשם בסיוע לאונס, איומים, נשיאת סכין ותקיפה. פרקליטו של ב', עו"ד אריאל עטרי, אמר שמרשו כופר באישומים נגדו. נכון לשעה זו לא הוגש נגד גיא בן ה-30 כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully