וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 49 אנס נערה במשך שנים ואיים על חייה

גלעד גרוסמן

18.2.2010 / 12:30

בית המשפט המחוזי בת"א הרשיע גבר תושב המרכז, שאנס נערה בת 15 במשך ארבע שנים, במהלכן נעל אותה בדירה ששכר, כפה עליה ללמוד תורה ואף ניסה לרצוח אותה

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) תושב המרכז בן 49, בעבירות של אונס, מעשה סדום, בעילה אסורה וניסיון רצח בתקיפה של נערה במשך ארבע שנים, מאז שהיתה בת 15.

לפי כתב האישום, הכיר הגבר את המתלוננת בשנת 2001, בזמן שניהל מערכת יחסים עם אחותה. לאחר מספר חודשים נפרד מהאחות, והחל להתרועע באופן קבוע עם המתלוננת ולבקרה בפנימיה בה שהתה. במהלך הכרותם אנס את הצעירה פעמים רבות ברכבו ובדירתו וביצע בה שורה של עבירות מין. באחד המקרים אנס אותה ברכבו בפארק בתל אביב, ומכשניסתה להתנגד לו, הכה וחנק אותה, והפסיק רק כשסימנה לו שלא תזעיק עזרה. ולאחר כן איים כי אם תספר על המקרה, ירצח אותה.

כשהגיעה הנערה לגיל 18 העביר אותה לדירה ששכר, ונהג לנעול אותה בדירה כשיצא בבוקר לעבודה. כשהביעה את מורת רוחה מהכליאה, אמר לה: "תצעקי עד מחר, אין מי שישמע אותך". ב-2005 החליט לרשום אותה ללימודים במדרשה בירושלים, על מנת לחזק את אמונתה בדת ולשכנעה להתחתן עימו, באותו הזמן המשיך לאנוס אותה תדיר.

"גרסת הנאשם אינה ראויה לאמון"

לפני כשנתיים וחצי ניגש לצעירה בזמן שהלכה ברחוב בבני ברק בלווית חברים. הוא ביקש לשוחח עמה, והשניים נכנסו לבניין סמוך, שם תקף וחנק אותה, מטיח לבנה בראשה. המתלוננת הובהלה לבית החולים, כשהיא מחוסרת הכרה ומונשמת וסובלת מחבלות בידיה, ברגליה, בגולגולתה, בפנים ובצווארה.

הנאשם טען במשפט שהשניים קיימו יחסי מין בהסכמה לאחר שהנערה הגיעה לגיל 18, והכחיש שכפה עליה יחסי מין או שניסה לרצוח אותה. לטענתו מדובר בעלילת שווא שרקמה הצעירה.

השופטים קבעו שגרסתה של המתלוננת אמינה והחליטו להרשיעו, אולם טרם נקבע תאריך למתן גזר הדין במשפט. "גרסתו של הנאשם אינה ראויה לכל אמון ולו גם משום שלא מצאנו כל בסיס לטענת ההגנה המרכזית אותה העלה, לפיה המתלוננת רקמה נגדו עלילת שווא". הם הוסיפו שגרסתו "שקרית ומופרכת על פניה, בשים לב לעובדה, כי הנאשם הצר את צעדיה של המתלוננת, מנע ממנה היכרויות חדשות, ודרש ממנה כי תהיה נאמנה אך ורק לו". עוד כתבו כי אין בלבם ספק כי הנאשם היה מודע לחוסר הסכמתה של המתלוננת למעשים המיניים שכפה עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully