וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקחי "עוז" הצילו פיליפינית מאונס בת"א

איילה חננאל

14.2.2010 / 10:49

במהלך סיור שגרתי במדרחוב נווה שאנן בת"א, שמעו פקחי היחידה צעקות מאחת הסמטאות. שם הם גילו שני גברים בעלי אזרחות ישראלית ומבטא אמריקאי מנסים לאנוס את האישה

צוות של יחידת "עוז" שעסק הבוקר (ראשון) בפעילות שגרתית במדרחוב נווה שאנן שבאיזור התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, הצליח להציל אישה פיליפינית מאונס. ראש צוות היחידה, אופיר אברהמי, סיפר כי "כאשר התחלנו ללכת במדרחוב שמענו צעקות של אישה הבוקעות מתוך סמטה חשוכה". הפקחים של אברהמי עצרו מיד את רכבם, נכנסו לסמטה ובמקביל הזעיקו את כוחות המשטרה למקום.

כשהגיעו למקום, הבחינו הפקחים בשני גברים ממוצא אמריקאי כשהם מכים ומנסים לאנוס את האישה, בת 25 השוהה כשנתיים וחצי בישראל ומועסקת כחוק בסיעוד. לאחר שהשתלטו על הגברים, ביקשו הפקחים את תעודות הזיהוי של השניים שדיברו אנגלית והיו "שרויים בגילופין". להפתעתם, גילו הפקחים כי השניים בעלי אזרחות ישראלית.

כוחות המשטרה שהגיעו למקום עצרו את החשודים במעשה. אברהמי מספר שבתחקור ראשוני שנעשה במקום, סיפרה האישה כי היתה בדרך לביתה והלכה דרך המדרחוב כשלפתע הגיחו שני החשודים כשהם שיכורים, והחלו לגרור אותה ובכוח לתוך הסמטה. שם הם ביצעו בה מעשים מגונים וניסו לאנוס אותה. היא נאבקה בהם ונלחמה עד להגעתם של פקחי יחידת "עוז".

במשטרה מציינים כי במהלך חצי השנה האחרונה בוצעו עשרות ניסיונות אונס ונשים רבות המתגוררות ועובדות במתחם בתחנה המרכזית הישנה מעידות כי הן נופלות קורבן מדי יום לתקיפות מיניות ואלימות. אברהמי מציין כי בתקופה האחרונה חלה עלייה ניכרת במקרי האלימות של זרים נגד זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully