וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לשעבר יוסף עזרן הלך לעולמו בגיל 69

10.2.2010 / 21:00

הרב עזרן, שהיה חבר כנסת מטעם תנועת ש"ס, הלך לעולמו בבית חולים בצרפת. הוא היה הרב הספרדי הראשי של ראשון לציון וכיהן כסגן שר האוצר בממשלת שמיר

הרב יוסף עזרן, שהיה הרב הספרדי הראשי של ראשון לציון וחבר כנסת מטעם תנועת ש"ס, הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 69. עזרן אושפז בחודש שעבר בבית החולים הדסה עין כרם במצב קשה, ולפני יומיים הוטס לצרפת לצורך ניתוח ושם מת.

הרב הראשי לישראל יונה מצגר סיפר: "לפני ימים ספורים ביקרתי את הרב יוסף עזרן בבית החולים, כשלוש שעות טרם הוטס להשתלת כבד בצרפת", אמר. "על אף מצבו, דאג באותם רגעים רק לצאן מרעיתו, וביקשני לפעול לממלא מקום שיטפל בענייני הכשרות בעירו בזמן שיאלץ לשהות בנכר".

עזרן כיהן בכנסת ה-12 כסגן יושב ראש הכנסת, ובממשלה ה-24 היה סגן שר האוצר מטעם ש"ס. לקראת הבחירות לכנסת ה-14 הוא פרש מהתנועה והתמודד ברשימה עצמאית בשם "תלם אמונה", אך נותר מחוץ לכנסת.

הרב יוסף עזרן היה בעבר הרב הספרדי הראשי של קריית מלאכי ושימש כראש ישיבה בעיר שדרות. הוא נולד ב-19 באוקטובר 1941 בעיר מרקש שבמרוקו ועלה ארצה ב-1957.

בנוסף להיותו רב ראשי וחבר כנסת, עזרן כיהן כמנהל מוסד חינוכי במרוקו, מנהל פנימייה בשטרסבורג, מנהל מוסד תורני באשדוד, יושב ראש ומייסד מוסדות "נתיבות חיים" בקריית מלאכי ובני ברק.
כמו כן, מונה יוסף עזרן על ידי הרבנים הראשיים לישראל, הרב מצגר והרב עמאר, לכהן כחבר ב"ועדת ההידברות" המנהלת את הדיאלוג בין הרבנות הראשית לוותיקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully