וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגופה שנחטפה בירושלים נמסרה למשטרה

איילה חננאל

3.2.2010 / 22:40

סוף למהומות בבירה: גופת הצעירה שנחטפה בידי חרדים הועברה לידי המשטרה בעקבות משא ומתן עם ראשי המגזר החרדי. לדברי זק"א, הוסכם כי בגופה לא תבוצע נתיחה שלאחר המוות

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: לירז ליבנה)

סוף לדרמה בירושלים: החרדים שחטפו גופת צעירה בת 28 מסרו אותה אמש (רביעי) לידי המשטרה. מהמשטרה נמסר, כי לאחר שיחות הידברות שנערכו עם ראשי המגזר החרדי, הוחלט כי גופת הצעירה תוחזר למשטרה על מנת שמשפחתה תוכל לזהותה. מחקירת המשטרה עולה כי מותה של הצעירה לא נגרם כתוצאה מעבירה פלילית. מארגון זק"א נמסר כי במסגרת הפשרה שהושגה, הוסכם כי לא תבוצע בגופה נתיחה שלאחר המוות.

מוקדם יותר חטפו עשרות חרדים צעירה בת 28 שנמצאה כשהיא ללא רוח חיים בבניין מגורים נטוש בעיר. מספר תושבים חרדים תקפו את השוטרים שהגיעו למקום וחטפו את הגופה. על פי החשד, הגופה הוסתרה בתוך בית כנסת באזור.

דובר משטרת ירושלים מסר כי "הגיעה הודעה על גופת צעירה בשנות ה-20 לחייה. ברגע שהכוחות הגיעו למקום, חרדים תקפו ניידת משטרה ושוטרים. השוטרים מנסים כעת לאתר את הגופה". גורמים במשטרה אומרים כי ככל הנראה חטיפת הגופה בוצעה כדי למנוע מהשוטרים לברר את סיבת מותה של הצעירה וכן למנוע את נתיחת גופתה.

נחמן רביבו מתנדב זק"א שהגיע למקום סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. "הגעתי למקום ונכנסנו עם קצין משטרה", אמר. "לפתע נפרצה הדלת ונכנסו עשרות דתיים קיצוניים ובאלימות העיפו את כולם כולל את הקצין משטרה שנפצע קל. הם חטפו את הגופה וסגרו את הדלת. למקום הגיע כוח גדול של משטרה. הכל היה בכאוס".

רביבו אמר כי הוא הרגיש בסכנת חיים. "הם התנהגו בתוקפנות ואלימות", סיפר. "דרכו על הגופה ולא שמרו על כבוד המת. דבר שצרם בצורה מזעזעת. בנקודה מסוימת מישהו הבחין שמדובר באישה וצעק 'זאת בחורה'. בשלב זה חלק נרתעו וזזו אחורה, ואז מישהו אחר צעק: 'לא משנה, תיקחו תיקחו'. הם לקחו את החוק לידיים". רביבו הוסיף כי המבנה בו נמצאה הצעירה הוא "סוג של חדרון שהיה בו חור בקיר. כולו נטוש. באזור יש כמה בניינים נטושים".

מהמשטרה נמסר כי ככל הנראה לא מדובר במוות על רקע פלילי, אך גם חשד זה נבדק. ככל הנראה, מדובר בצעירה חרדית.

עדכון ראשון: 20:16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully