וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: העובד הזר התעלל מינית בקשיש

כתב אישום הוגש נגד עובד זר מנפאל, לאחר שמצלמות שהותקנו בביתו של הקשיש אותו סעד, חשפו מסכת של פגיעות חמורות. העובד הזר מואשם בהתעללות בחסר ישע. צפו בתיעוד המצמרר

יח"צ - חד פעמי

(עריכת וידאו: עידן גוראל)

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד לאמה גיאמי, עובד זר מנפאל בן 25, בגין התעללות קשה בקשיש בן 85 אותו סעד. לפי כתב האישום, גיאמי הועסק כמטפל צמוד לחסר ישע הזקוק לטיפול 24 שעות ביממה, ובמהלך תקופת העסקתו נהג להתעלל בקשיש בצורה משפילה, לעיתים באופן מיני.

בני משפחתו של הקשיש תיעדו את המעשים באמצעות מצלמות שהתקינו בביתו. בצילומים נראה גיאמי במספר הזדמנויות כשהוא מטלטל את הקשיש, זורק עליו שמיכה ואז מכה בו, גוהר מעליו וחובט בראשו, כל זאת אל מול התנגדותו הרפה של הקשיש למעשים.

בין המקרים המפורטים מתואר הנאשם כשהוא מניע את פלג גופו התחתון בין רגלי חסר הישע בתנועות מגונות של משגל. מקרה אחר מתאר את הרמת חולצתו של חסר הישע, חשיפת חזהו ומיד אחר כך נשיכת פטמותיו. עוד צוין בכתב האישום כי במקרים רבים אחרים, נהג הנאשם להניח חיתול מלוכלך על מצחו של הקשיש. גיאמי מואשם בגין התעללות בחסר ישע על ידי אחראי בשל התעללויותיו הפיזיות, הנפשיות והמיניות באדם בו טיפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully