וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: לא לחשוף טוקבקיסטים משמיצים

ביהמ"ש דחה את בקשתו של כתב ידיעות אחרונות לחשוף מגיבים באתר וואלה!, שלטענתו פגעו בו. "מעלות האנונימיות ברשת עולות על מגרעותיה, ויש לראותה כנגזרת של חופש הביטוי"

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה הבוקר (ראשון) את תביעת כתב "ידיעות אחרונות" ישראל מושקוביץ לאלץ את אתר וואלה! לחשוף זהות מגיבים (טוקבקיסטים), שבתגובתם היתה לטענתו משום הוצאת דיבה.

"ישראל מוסקוביץ שיסע לרוסיה צריך לזרוק אותו מהעיתון. אף אחד בעיתון לא סובל אותו אדם רע", נכתב באחת התגובות (השגיאות במקור). "ישראל מוסקסוביץ בדרך לפיטורים גם. בדוק מוסקוביץ מהצפון בדרך הביתה אחרי שבמערכת חיפה הקריבו אותו בגלל יחסי אנוש שלו וחוסר הידיעות שלו בעיתון", צויין בתגובה אחרת.

מושקוביץ ביקש לערער על החלטה קודמת של בית משפט השלום בבית שאן בנושא, אך השופט אברהם אברהם דחה את הבקשה וקבע בהחלטתו כי "מעלותיה של האנונימיות ברשת עולות על מגרעותיה, ויש לראותה כנגזרת של חופש הביטוי והזכות לפרטיות".

עוד הוסיף השופט אברהם, כי התגובות "מלמדות על פגיעה אפשרית פחותה מאוד במושקוביץ ולהבנתי - הקורא הסביר איננו עשוי לראותן ברצינות רבה. נוסף על כך יש לראות את העובדה, כי לצד התגובות המלעיזות פורסמו שלל תגובות, המשבחות את מושקוביץ ואת עבודתו העיתונאית, עובדה הממעיטה עוד יותר את האפשרות לפגיעה בשמו הטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully