וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימין מכינים "קבלת פנים" לבנו של רם עמנואל

יהושע בריינר

24.1.2010 / 6:00

פעילי ימין מתכוונים להפגין בטקס בר המצווה של בנו של ראש סגל הבית הלבן שיתרחש בקרוב. זאת משום שלדבריהם, עמנואל "מסית, מדיח, ופועל כגייס חמישי בבית הלבן נגד מדינת ישראל והעם היהודי"

איך תיראה הבר מצווה של בנו של רם עמנואל? פעילי הימין מאיימים להשבית את השמחה בעלייה לכותל של בנו של ראש הסגל בבית הלבן רם עמנואל. כזכור, לאחרונה פורסם כי בנו של עמנואל עתיד לחגוג בחודשים הקרובים בר מצווה, במסגרתו יגיע לכותל המערבי יחד עם אביו. בעקבות הפרסומים, שלחו פעילי הימין ברוך מרזל ואיתמר בן גביר מכתב ללשכתו של עמנואל בבית הלבן בו הם המליצו לו לוותר על הביקור בארץ.

"לצערנו בכל שנת כהונתו האחרונה של הנשיא אובמה אתה לוחש על אוזנו לחישות נגד מדינת ישראל", נכתב, "מסית, מדיח, ופועל כגייס חמישי בבית הלבן נגד מדינת ישראל והעם היהודי כולו. אנחנו מבטיחים ללוות את אירועי הבר מצווה של בנך בארץ ונדאג לקבל אותך כפי שראוי לקבל אותך – לא בפרחים וסוכריות , אלא בקריאות בוז ושאט נפש ממה שאתה מייצג. נזכור ולא נשכח. מי שפועל נגד עם ישראל וארץ ישראל לא ראוי שיתקבל בכבוד ואנחנו נדאג להזכיר לך בכל מהלך ביקורך במדינת ישראל כי על אפך וחמתך מדינת ישראל תמשיך להתקיים".

ואם לא די בכך, דואגים שני פעילי הימין להשוות את עמנואל ליהודים אחרים בהיסטוריה. "אתה לא היהודי הראשון בהיסטוריה המבקש לקדם את מעמדו על חשבון עמו. קדמו לך בוגדים כיוספוס פלביוס ואחרים שכפי הנראה חגגו חגיגות בר מצווה לבניהם אך בסופו של דבר נזכור אותם כבוגדים שפלים שבעד משרה כבוד וכסף סייעו לפגוע בעם היהודי". במידה ואכן תלווה הגעתו של עמנואל לכותל בהפגנות, לא תהיה זו הפעם הראשונה. כזכור, גם מספר שבועות לפני ההתנתקות גרמה הגעתו של ראש אכ"א דאז האלוף במיל' אלעזר שטרן לעימותים ולקריאות גנאי כנגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • רם עמנואל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully