וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרדי סירב לשבת ליד אישה - ועצר האוטובוס

רמי שני

29.11.2009 / 15:25

צעיר חרדי דחף וקילל אישה מבוגרת, שהתיישבה לידו באוטובוס בקריית גת. האוטובוס התעכב מספר דקות בתחנה, עד להגעת המשטרה

ויכוח בין נוסעת לבין צעיר חרדי מקריית גת, עיכב היום (ראשון) את נסיעתו של קו האוטובוס בין קריית גת לקריית מלאכי. רק לאחר הגעת המשטרה והתערבות הנהג, התחדשה נסיעת האוטובוס.

אוולין אסל אישה בת 66 עלתה על האוטובוס בקריית גת, בדרכה להלוויה בקריית מלאכי. "התיישבתי ליד צעיר חרדי שישב בכיסא הקדמי", סיפרה אסל. "הוא התחיל לתקוע לי את המרפק שלו ולדחוף אותי. הוא גם קילל אותי והזהיר אותי שלא לשבת לידו. אני רכשתי כרטיסים כדי שיהיה לי מקום. אני לא מבינה מה פתאום האיש הזה מתנהג אליי כך".

הוויכוח שהתפתח בין השניים, הפך להיות קולני. הגבר החרדי נדרש על ידי הנוסעים להפסיק את התנהגותו ולאפשר לאישה לשבת לידו. כתוצאה מהוויכוח, התעכב האוטובוס במשך דקות ארוכות בתחנה בקריית גת. למקום הוזעקה לבסוף כוחות משטרה. צוות השוטרים שהגיע למקום הבהיר שהוא מנוע מלטפל בעניין, כי לא מדובר באירוע פלילי.

"היו עוד הרבה מקומות באוטובוס"

"כל האירוע הזה יצא בכלל מפרופורציה", סיפר נדב ברקוביץ', אחד מנוסעי האוטובוס. "התעורר ויכוח בין הנוסעים. הם עודדו את האישה אבל חלק מהם טענו, שהם מאחרים להגיע לקריית מלאכי, והאירוע הזה מעכב אותם". לדבריו, במהלך הוויכוח הוא עצמו פנה אל הגבר החרדי והציע לו לשבת לידו, אך אמר כי "האיש סירב ועשה כל מה שאפשר היה כדי שהאישה לא תהיה לידו. לא הצלחתי להבין למה זה. היו עוד הרבה מקומות באוטובוס".

האירוע הסתיים, רק כאשר שני חיילים עברו לשבת במושב הקדמי, שם מותר להם לשבת על פי החוק. האישה הועברה לכיסא מאחורי הנהג, והצעיר החרדי עבר לכיסא אחורי. "זאת פשוט התנהגות בלתי נסבלת שלהם", אמרה אסל בדמעות. "הוא לא יכול להתנהג בצורה כזאת. פשוט בושה".

מחברת אגד נמסר בתגובה, כי כאשר הבין נהג האוטובוס שהצעיר החרדי איננו מאפשר לאישה לשבת, הזמין הנהג משטרה. צוותי המשטרה ביקשו מהאישה להגיש תלונה, אולם זאת סירבה בטענה שהיא מאחרת להלוויה. המשטרה הודיעה לנהג שהיא אינה יכולה טפל בעניין, שכן לא הוגשה תלונה.

כאשר ראה הנהג שהמשטרה אינה יכולה לטפל בעניין, הוא ביקש משני חיילים במדים לבוא לשבת בכיסא הקדמי המיועד לאנשי ביטחון, העביר את הנוסע החרדי לכיסא אחד ואת האישה לכיסא אחר. דובר אגד רון רטנר אמר כי "מבחינתנו נהג האוטובוס פעל כשורה וכפי שהיה עליו לנהוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully