וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב ערד זרק חברתו מהחלון, מצבה קשה

רמי שני

20.10.2009 / 15:06

האישה נמצאה בחצר ביתה לשם נפלה מדירתה בקומה השלישית. היא פונתה לבית החולים במצב קשה ובן זוגה נשמע מזהיר אותה שלא תתלונן במשטרה. האיש נעצר

פרקליטות מחוז הדרום, מכינה בימים אלו כתב אישום נגד תושב ערד, בשנות השלושים לחייו, החשוד כי ניסה לרצוח את חברתו לחיים. האישה, בת 28, נמצאה לפני שבוע בחצר ביתה, לשם נפלה מדירתה שבקומה השלישית. במשטרה סבורים, שהחשוד ניסה לסחוט מחברתו כספים ולאחר שזו סירבה, ניסה לחסלה באמצעות השלכתה מחלון הדירה.

תחילה סברו אנשי המשטרה וצוותי הרפואה ומגן דוד אדום שהוזעקו אליה, שהאישה ניסתה להתאבד: "זאת היתה סברה ראשונית מאוד, אבל יחד עם זה, כל העניין נראה לנו תמוה מאוד" סיפר לוואלה! חדשות רב פקד יובל פז, מפקד משטרת ערד, "כשהתחלנו לחקור, שמענו עדויות שסתרו אחת את השנייה. זה העלה את החשש, שהיה שם יותר מניסיון התאבדות".

צוות של מגן דוד אדום, פינה את האישה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשהיא במצב קשה. בן הזוג ביקר אתה בבית החולים כמה פעמים. כשהבין שהיא צפויה להחלים, הגיע לביקור והזהיר אותה, לבל תגיש תלונה במשטרה או תמסור עדות נגדו. הוא לא לקח בחשבון, שהוא איחר את המועד באזהרותיו. לבד מהאישה, שמעו את דבריו עוד כמה אנשים, ביניהם אנשי בילוש ומודיעין של משטרת ערד שהחליטו לעצור אותו לחקירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • ערד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully