וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיח נערות לזנות ונשלח רק ל-15 חודשי מאסר

גלעד גרוסמן

18.10.2009 / 9:31

מאיר בן מוחה מבית שמש הורשע בכך שנתן סמים לקטינות, שכב עם אחת מהן ואף הדיח אותן לזנות. למרות זאת, הוא יקבל עונש קל במיוחד. פרקליטו: "העונש שהוטל עליו מאוזן"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בירושלים, גזר הבוקר (ראשון) 15 חודשי מאסר על מאיר בן מוחה, בן 46 מבית שמש, שהורשע בעבירות סמים והדחה לזנות. בן מוחה הורשע בכך שנתן סמים לקטינות, שכב עם אחת הקטינות ואף הדיח אותן לזנות. מכתב האישום שהוגש נגד בן מוחה בחודש ינואר האחרון, עולה כי האיש שהתגורר במבנה בחצר בית ספר בעיר, שידל שתי נערות לעסוק בזנות בתוך תחומי המוסד. כמו כן הואשם בן מוחה בעבירות של החזקת מקום לשם עיסוק בזנות והדחת קטין לסם מסוכן.

מכתב האישום שהגיש עורך הדין ירון מינטקביץ' מפרקליטות מחוז ירושלים, עלה כי הנאשם נהג לצרוך חשיש במבנה שבו הוא התגורר ולעתים עשה זאת בנוכחות שתי הנערות שלא צרכו סמים עד לאותה תקופה. הנערות ביקשו ממנו לצרוך את הסם, והוא נענה לבקשתן.

עוד עלה מכתב האישום כי באותה התקופה, נהג הנאשם לקיים יחסי מין עם שתי הנערות ושילם להן בתמורה לכך בין 50 ל-200 שקלים. מספר חודשים לאחר מכן, ביקשה אחת הנערות מהנאשם להכיר לה גברים, על מנת שתקיים עימם יחסי מין בתמורה לתשלום. הנאשם הכיר לנערה מספר גברים, עמם היא נהגה לקיים יחסי מין במבנה בית הספר במשך יותר משנה. הגברים שילמו לנערה בתמורה 150-200 שקלים.

פרקליטו של בן מוחה, עורך הדין דוד הלוי, הביע סיפוק מגזר הדין ואמר כי "אני סבור שהעונש שהושת על מרשי הוא עונש מאוזן, שמשקף את הנסיבות המיוחדות של המקרה. ובכללן העובדה שעבירות הסמים נעשו על רקע חברי ולא מסחרי וכך גם ביחס לטענות הזנות, מהן מרשי לא השיג דבר ואף ניסה להניא את המתלוננות מלעסוק בכך".

  • עוד באותו נושא:
  • זנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully