וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המתיחות: שכונה יהודית חדשה במזרח י-ם

פנחס וולף

7.10.2009 / 19:42

על רקע המתיחות בעיר, הונחה היום אבן פינה לשלב ב' של שכונת נוף ציון הצמודה לשכונת ג'אבל מוכבר הערבית. ח"כ אריאל: "אנחנו לא עובדים לפי לוחות זמנים של הערבים"

אבן פינה הונחה היום (רביעי) לשלב ב' של שכונת נוף ציון הצמודה לשכונת ג'אבל מוכבר הערבית. בנוסף, נערך טקס הכנסת ספר תורה לשלב א' של השכונה שכבר מאוכלס בכמה עשרות משפחות.

ח"כ אורי אריאל (האיחוד הלאומי) שנכח בטקס תקף את אלו שהתנגדו להנחת אבן הפינה במקום ואמר לוואלה! חדשות כי, "מגוחך לתקוף את הבניה בשכונת נוף ציון. יהודים גרו בירושלים וימשיכו לגור שם. אנחנו לא עובדים לפי לוחות זמנים של הערבים. יש לנו את לוחות הזמנים שלנו. אלו שמתנגדים לבניה כאן הם אנשים חלשים, המוכנים לוותר על הר הבית ועל הכותל המערבי".

ח"כ אריאל המשיך ואמר כי "ההצעות שלהם לא מקלות עם ההתמודדות שלנו, אבל התמודדנו עם זה הרבה שנים ואנחנו מתקדמים כל הזמן. גם אם יש השתהות או עצירה, המהלך הכללי הוא של המשך הבניה וההתיישבות בירושלים השלמה. הבניה זה דבר טבעי שיימשך בעזרת השם".

ח"כ יולי תמיר (העבודה) תקפה את האירוע. לדבריה, "בטיפשות מדינית וחוסר אחריות מדיני, ממשלת ישראל נותנת יד לפרובוקציה ימנית שמבעירה את ירושלים ופגעת במעמדה של העיר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully