וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח הנערה מאשקלון

רמי שני ואיילה חננאל

23.9.2009 / 0:00

גופת נערה בת 16 נמצאה בגבעה 69 שבניצנים. לדברי המשטרה, מדובר בגופת נערה שלא שבה מבילוי ליל שלישי. נעצר חשוד במעשה. המשטרה ביקשה להטיל צו איסור פרסום על הפרשה

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

רצח מזעזע בניצנים: גופת צעירה כבת 16 נמצאה אמש (רביעי) על גבעה 69 סמוך לניצנים. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתושבת אשקלון שנעדרת מאז ליל שלישי. על גופתה נמצאו סימני אלימות, והמשטרה בודקת את החשד כי נאנסה טרם הירצחה. לדברי המשטרה, הנערה יצאה עם חברותיה, שתתה משקאות אלכוהולים ולא שבה לביתה.

משפחת הנערה הודיעה למשטרה על העדרותה בלילה ובעקבות זאת החלו במשטרת אשקלון חיפושים אחריה. במסגרת החיפושים הוזנק מסוק משטרתי לאוויר ונערכו סריקות באזור. במקביל, נבדקו אותות המכשיר הסלולרי של הנערה לאיתורה.

בעקבות הסריקות אותר צעיר כבן 26 מאשקלון שהיה עם הנערה בקשר. במהלך חקירתו הודה הצעיר בקשריו עם הנערה, והוביל את החוקרים אל גבעה 69 הנמצאת מצפון מערב לאשקלון בה, כאמור, נמצאה גופת הנערה. הצעיר נעצר ויובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

מהחקירה עולה כי הנערה יצאה לבילוי יחד עם כמה מחברותיה במגרש חניה באשקלון כאשר פגשו בחשוד, אותו הכירו כמה ימים קודם לכן. החשוד הסיע את החברות לביתן, אך השאיר את הנרצחת ברכבו. כעת בוחנת המשטרה כיצד הובילה הפגישה לרצח המזעזע.

"מראה קשה במיוחד"

מושון ועקנין, פרמדיק של מגן דוד אדום אשר הגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות שהם הגיעו למקום בו נמצאה הגופה וראו מראה קשה מאוד לצפייה. אמר כי היה בהרבה מאוד אירועים אך לא ראה דבר שכזה. "אני מנוע מלפרט אך זה בהחלט מראה קשה", אמר ועקנין. הצוות של מגן דוד אדום קבע את מותה של הנערה. הגופה הועברה להמשך החקירה.

מוקדם יותר אתמול נמצאה גופת גבר בן 62 בקו החוף דרומית לנווה ים לא הרחק מעתלית. שתי צעירות שטיילו בחוף גילו את הגופה והזעיקו את המשטרה. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי המנוח הגיע לנפוש באזור במסגרת קבוצה מאורגנת ונכנס לים סמוך לשעה 10:00. מאז אבדו עקבותיו. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לקבוע את סיבת מותו.

(עדכון ראשון: 20:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully