וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיקים: קצין מג"ב הרג גבר במהלך ויכוח

רמי שני

13.9.2009 / 19:37

קצין מג"ב, תושב הקיבוץ זיקים, ירה בגבר איתו התעמת וירה בו למוות. לדבריו, הירי בוצע מתוך הגנה עצמית לאחר שהגבר תקף אותו באמצעות מוט ברזל

גבר בן 40 נורה היום (ראשון) למוות בקיבוץ זיקים. החשוד בירי הוא קצין במשמר הגבול, אשר עבר באחרונה להתגורר בקיבוץ עם משפחתו. מחקירה ראשונית עולה, שההרוג הטריד את משפחתו של קצין המשטרה. היום התפתח בין השניים עימות מילולי, במהלכו איים ככל הנראה האיש על קצין המשטרה במוט ברזל. הקצין שחש מאויים, שלף את אקדחו וירה לעבר האיש מספר כדורים, ששניים מהם פגעו בראשו. אנשי מגן דוד אדום מצאו את המוט ליד האיש.

למקום הוזעק צוות מד"א, שקבע את מותו של הגבר. כמו כן הגיעו במהירות אנשי משטרה, שפתחו בחקירת המקרה. גורמים בקיבוץ סיפרו, שמשפחת קצין המשטרה התערתה בחברה, וילדיה השתלבו בבתי הילדים של הקיבוץ. רכז המשק טל מור אמר כי אינו יודע מה הסיבה לכך שהקצין נאלץ לשלוף את אקדחו ולירות באיש. "זה קרה על אחד הכבישים של הקיבוץ, במקום גלוי ואנחנו עדיין לא יודעים מה באמת קרה ביניהם", אמר. "ככל הנראה, היה ביניהם עימות מוקדם, שעליו לא ידענו עם בואם לקיבוץ. עדי ראייה סיפרו לי שהיו צעקות ביניהם. הם שמעו יריות והלכו לראות במי מדובר".

אנשי צוות החירום של היישוב הוזעקו כדי לטפל באירוע. הם קיימו שיחות עם אשתו של קצין המשטרה ושתי בנותיו וכן עם התושבים, שהיו עדים לאירוע. המשטרה פתחה בחקירה ועיכבה בשלב זה את קצין משמר הגבול כחשוד בביצוע המעשה. בהמשך, הוא יועבר ככל הנראה להמשך החקירה בידי המחלקה לחקירת שוטרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully