וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי עותמאן חתם ל-3 שנים במכבי חיפה

31.8.2009 / 16:29

לקבוצה תהיה אופציה לשנתיים נוספות על המגן. בוקולי מוכן: "אפשר לנצח בצ'מפיונס". המועדון יועמד לדין לאחר אירועי זלצבורג

מגן בני סכנין, עלי עותמאן, חתם היום (שני) במכבי חיפה על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות, זאת באמצעות סוכנו גלעד קצב. כזכור, מעברו של עותמאן סוכם אתמול בין הנהלת שתי הקבוצות. גורם בחיפה אמר היום: "אנחנו שמחים שהעסקה הושלמה". בני סכנין תרוויח 10 אחוז ממכירה עתידית של השחקן לאירופה. המגן לא התאמן היום והוא צפוי להצטרף רק ביום שלישי, לאחר שסכנין תשחק הערב נגד בית"ר ירושלים במחזור השני של הליגה.

"הכדורגל האיכותי ששיחקנו באירופה יגיע גם לליגה. בסופו של דבר מכבי חיפה קבוצה חזקה והיכולת בליגה הייתה זמנית", כך אמר הבוקר (שני) קשר מכבי חיפה גוסטבו בוקולי במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה.

בוקולי אף התייחס להגרלת הבתים בליגה האלופות ולחיזוק הצפוי כשאמר: "אנחנו מחכים למשחק מול באיירן מינכן בבית ואז נדע למה לצפות. אנחנו יכולים לנצח במשחקים האלה. צריך להבין שאם ניכשל בליגה, אז כל מה שנעשה בליגת האלופות לא שווה כלום. בוקולי התייחס גם ליניב קטן שזומן לנבחרת ועליו אמר: "מגיע לו להיות שם. הוא אחד השחקנים הכי טובים בארץ".

החלוץ אייל שטרכמן ערך את אימון הבכורה שלו בקבוצה. חיפה אמורה להודיע עד הערב האם היא תחתים קשר זר שיעזור לה במאבקה במסגרת שלב הבתים. אתמול קיבל אלישע לוי מספר שמות נוספים של מועמדים, ובחיפה בודקים אפשרות לצרפם. חיפה תנסה לצרף זר אחד במקום ירו בלו, שעשוי לעזוב להפועל חיפה או לבני סכנין. אלישע לוי אמר: "נעשים מאמצים של הרגע האחרון להחתים שחקן לצ'מפיונס".

שחקני הקבוצה המשתייכים לסגל הנבחרת לא התאמנו היום משום שיערכו הערב אימון במסגרת הנבחרת הלאומית באצטדיון רמת גן. אייל גולסה ואייל משומר שנופו מהסגל בגלל סיבות רפואיות, התאמנו.

בשעות אחר הצהריים הגיעו אוהדים רבים של הקבוצה למשרד הכרטיסים 'גרבר' בנסיון לקנות מנויים, ולאור הכמות האדירה במכבי חיפה שקלו לסגור את הקופות אך בסופו של דבר הוחלט להמשיך את המכירה בתנאי שהאוהדים ישמרו על הסדר.

עדכון ראשון: 11:20

אופ"א תחמיר הענישה עם קריאות גזעניות

הקבוצה תועמד לדין משמעתי ב-3 לאוקטובר במשרדי אופ"א בשוויץ בעקבות הדלקת נורים ואבוקות במשחק שנערך בזלצבורג.

בנוסף, ראשי המועדון שביקרו בסוף השבוע במונאקו והשתתפו בהגרלת הבתים לצ'מפיונס ליג, התבשרו עם שאר נציגי הקבוצות המשתתפות בליגת האלופות כי הוחלט להחמיר עם קוראי הקריאות הגזעניות.

נשיא אופ"א, מישל פלטיני, הודיע לראשי המועדונים שקריאות גזעניות עלולות לגרום אפילו להפסקת משחק. על פי התקנה החדשה, לשופטי המשחק תינתן זכות להפסיק את המשחקים אם מהיציעים תשמענה קריאות גזעניות.

בשלב הראשון השופט יוכל להוריד את השחקנים מהמגרש ובשלב השני, אם יחליט לחדשו והקריאות תימשכנה, יוכל להחליט להפסיק את המשחק כליל. איסור נוסף: החל מעתה תיאסר השלכת גלילי נייר ותגרור עונשים על הקבוצה שאוהדיה יהיו שותפים למעשה זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully