וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת השבת בירושלים: 14 חרדים נעצרו

איילה חננאל

29.8.2009 / 20:51

מאות חרדים הפגינו ויידו אבנים לעבר השוטרים ברחוב שבטי ישראל בירושלים. ארבעה שוטרים נפצעו קל במהלך ההפגנות ממכות שספגו. מוקדם יותר נפצעה קל נוסעת מונית מיידוי אבנים

המהומות בירושלים התחדשו הערב (שבת), מאות חרדים התקדמו לעבר חניון קרתא ליד העיר העתיקה בירושלים והתעמתו עם השוטרים שניסו לעצור אותם ולמנוע את חסימת הרחובות. עד כה נעצרו 14 חרדים בגין הפרות סדר בצומת הרחובות שבטי ישראל-הנביאים. במהלך ההפגנות האלימות נפצעו 4 שוטרים מידויי אבנים וממכות. שניים טופלו במקום ושניים נלקחו לקבלת טיפול בבית החולים. מצבם של השוטרים קל.

גם בצהריים ניסו מאות חרדים לחסום את הכניסה לחניון קרתא, וכוח גדול של המשטרה מנע זאת מהם. שוטר נפצע קל בידו והועבר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק, ושני חרדים נוספים נעצרו. בנוסף, חרדים ברחוב בר-אילן בבירה יידו אבנים לעבר כלי רכב חולפים. נוסעת במונית נפצעה קל משברי זכוכית והועברה לבית החולים הדסה עין כרם. מהמשטרה נמסר, כי כל הדרכים באזור פתוחות לתנועה.

אתמול הודיעו נציגי העדה החרדית בירושלים, כי בעקבות התעללות לכאורה שעברו עצירים חרדים במגרש הרוסים בשבוע שעבר, בכוונתם להפגין נגד פתיחת חניון קרתא לאורך כל השבת ולא רק במוצאה. ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "אנחנו ערוכים בהתאם כדי למנוע כל הפרת סדר או התפרעות. נבצע מעצרים במידת הצורך ונמנע את חסימתו של חניון קרתא על ידי החרדים".

(עדכון ראשון: 13:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully