וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהבוקר: שלושה מקרי מוות משפעת החזירים

נעמה טלמור

27.8.2009 / 14:50

אישה בת 60 וגבר בן 66 מתו בבית החולים רמב"ם לאחר שאובחנו כחולים בנגיף. מוקדם יותר מת מהמחלה צעיר בן 22 בשערי צדק. כל השלושה סבלו ממחלות רקע קשות. מספר המתים עלה ל-15

שני מקרי תמותה נוספים כתוצאה משפעת החזירים. גבר בן 66 מחיפה מת היום (רביעי) בבית החולים רמב"ם בעיר. האיש סבל ממחלות רקע קשות ואובחן כחולה בשפעת. בנוסף, אישה בת 60 שאינה ישראלית, מתה אף היא מהנגיף. האישה היתה חולת סרטן, שאובחנה כחולה בשפעת. היא הגיעה במצב קשה לארץ ומתה גם ברמב"ם.

מניין החולים שמתו מהמחלה בישראל מאז התפרצותה עלה ל-15. ממשרד הבריאות נמסר כי למרות שאין וודאות שהם מתו מהמחלה, לא ניתן לשלול קשר לשפעת החזירים ועל כן החליטו למנות את מקרי המוות כמקרי תמותה נוספים מהמחלה. בתוך כך, עד כה אובחנו כ-2670 איש כחולים בשפעת החזירים מתוכם אושפזו 42 בטיפול נמרץ בבתי החולים השונים.

מוקדם יותר היום מת צעיר בן 22 בבית החולים שערי צדק בירושלים, ככל הנראה מסיבוך של שפעת החזירים. גם במקרה זה נמסר ממשרד הבריאות כי הצעיר סבל ממחלות רקע קשות ואובחן גם כחולה בשפעת החזירים.

בשבוע שעבר מתה ורד בסון -גירון, בת 27 מראשון לציון, ממה שנראה כסיבוך של שפעת החזירים. היא אושפזה בבית החולים אסף הרופא עם דלקת ריאות, ונמצא כי חלתה גם בנגיף H1N1, נגיף שפעת החזירים. ממשרד הבריאות נמסר כי סיבת המוות המדויקת נמצאת בבירור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully