וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רב "עקץ" עורך דין במיליון שקלים

קובי מנדל

26.8.2009 / 14:04

על פי החשד, הרב אמונד ממן מעתלית זייף מסמכים וחתימות יחד עם שותפתו שכביכול ירשה 88 מיליון שקלים. עו"ד המייצג את הרב: "הוא פעל בתום לב"

ארמונד עמרם ממן, רב מעתלית בן 67, הואשם היום (רביעי) בבית משפט השלום בתל אביב בסיוע לבצע תרגיל "עוקץ" בעקבותיו העביר עורך דין מתל אביב כמיליון שקלים לשותפתו. מכתב האישום עולה כי השותפה שהכירה את הרב, שידלה אותו לזייף עבורה מסמכים שונים ולהציג את עצמו כמי שמונה לנאמן על כספי ירושה שקיבלה מבעלה, הכוללים 88 מיליוני שקלים וכן קרקעות ומבנים.

על פי התכנית שרקמו השניים, זייף הרב עבור שותפתו מסמכים שונים בהם רשם כי הוא מחזיק עבורה כספי ירושה שקיבלה. כחלק מתכנית הכזב שהגו, זייף ממן מסמך הנחזה להיות תצהיר ערוך כדין, אחרי שזייף את חתימתו של עורך דין. כחלק מהתכנית, גם הכין הרב מסמך בו נטען כי הוא מחזיק עבור שותפתו סכום כולל של 88 מיליוני שקלים המופקדים בקופת גמל בבנק בירושלים וכי בחודש מרץ הקרוב הכספים יעברו לשותפה.

על פי החשד, הנאשם העביר לבקשת שותפתו את המסמכים המזויפים לידי עורך דין מתל אביב אשר טיפל עבור השותפה בפתיחת חשבון נאמנות עבור הירושה. על בסיס המסמכים הכוזבים קיבלה השותפה מעורך הדין 23 המחאות בסכום כולל של 967,000 שקלים על חשבון עמלת העורך דין מהטיפול בכספי הירושה שהיא כביכול אמורה לרשת.

הרב ממן מואשם בעבירות של סיוע לקבלת דבר במרמה, זיוף מסמך ושבועת שקר. עורך דינו, קובי אלזרע אמר לוואלה! חדשות: "מרשי מכחיש מכל וכול את המעשים המיוחסים לו ולטענת מרשי הוא פעל בתום לב תוך שהוא מאמין לשקריה של המבצעת העיקרית אשר הונתה גם אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully