וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פעילי שמאל מפריעים לקצינים לישון

במחאה על הפלישות הליליות אותן עורך צה"ל בשבועות האחרונים בכפר בילעין, הפגינו הלילה פעילי השמאל מול ביתו של מפקד אוגדת איו"ש נעם תיבון

יח"צ - חד פעמי

(צילום באדיבות מארגני ההפגנה)

כעשרים פעילי שמאל הפגינו הלילה (רביעי) מול ביתו של מפקד אוגדת איו"ש נעם תיבון. ההפגנה הלילית הוגדרה על ידי אנשי השמאל כתגובה לפלישות הליליות אותן מבצע צה"ל בשבועות האחרונים בכפר בילעין, שם נערך מאבק נגד גדר ההפרדה.

אנשי השמאל קראו לתיבון לשחרר את עצורי בילעין וצעקו לעבר ביתו: "תיבון, תיבון, תתעורר, הכפר בילעין לא יישבר". בנוסף חילקו המפגינים עלונים לתיבות הדואר של תושבי השכונה בהם נכתב כי גם הם נושאים באחריות למעשים הנעשים בשמם בשטחים הכבושים. "מי שעוצם עין נוכח התעמרות באזרחים, לא ראוי כי יעצום גם עין במיטתו בשעת לילה".

במהלך החודשים האחרונים הפגינו גם אנשי ימין מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז גדי שמני. אנשי הימין מחו על הפוליטיזציה שעבר, לדבריהם, יחסו של הצבא אל המתנחלים בתקופת כהונתו. כאשר סיים שמני את תפקידו אמרו נציגי המתנחלים כי "היחסים בין צה"ל להתיישבות הורעו והגיעו לשפל חמור ביותר בתקופתו. החמור ביותר הוא הפגיעה האיומה באמון הבסיסי שבין ההתיישבות לדרג הפיקודי בפיקוד מרכז. אנו מקווים שמחליפו של שמני ישקם את האמון בין הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully