וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה נשברה: בדיתי את האונס

איילה חננאל

10.8.2009 / 17:00

תושבת נתיבות בת 19 שהתלוננה כי גבר כלא אותה בביתו ואנס אותה הודתה כי בדתה את הסיפור. "הוא קילל אותי וזרק את הפרח שנתתי לו". הגבר שוחרר לביתו

צעירה בת 19 מנתיבות, שהתלוננה הבוקר (שני) כי גבר אותו הכירה באינטרנט, כלא אותה ואנס אותה - הודתה כי בדתה את הסיפור. במהלך חקירתה של הצעירה היא נשברה והודתה כי בדתה את הסיפור מאחר וכעסה על הגבר. הצעירה הסבירה כי עשתה זאת לאחר שהגבר קילל אותה והשליך פרח שהביאה לו. הגבר שוחרר מיד ונגד הצעירה נפתח תיק פלילי.

הלילה התלוננה הצעירה בתחנת משטרת תל אביב צפון כי נאנסה מספר פעמים על ידי גבר זר שכלא אותה בביתו במשך שלושה ימים. הצעירה סיפרה כי הכירה את הגבר דרך האינטרנט וקבעה להיפגש עימו בדירתו. כאשר נפגשו בדירתו, ניסה החשוד לכפות עליה יחסי מין ומשסירבה, כלא אותה למשך שלושה ימים בביתו במהלכם אנס אותה באלימות מספר פעמים.

הצעירה טענה כי כשנכנס החשוד להתקלח, הצליחה להימלט מהדירה והחשוד שהבחין בבריחתה רדף אחריה ואיים עליה, אך היא הצליחה להימלט ממנו ולהגיע לתחנת המשטרה. לפנות בוקר נעצר החשוד, בן 32 מתל אביב, שכאמור שוחרר כמה שעות לאחר מכן.

בחודש אוגוסט שעבר, בדתה נערה בת 18 סיפור של חטיפה ואונס כדי לזכות בתשומת ליבו של חברה. הנערה סיפרה אז כי עלתה על טרמפ ברכבו של בן מיעוטים, מצומת תל מונד לכיוון עין ורד, והנהג חטף אותה לפרדס. לטענתה, לאור התנגדותה, שחרר אותה לבסוף החשוד ונמלט מהמקום. בחקירת המשטרה הודתה הנערה כי בדתה את הסיפור מלבה.

בקיץ 2007, נעצר תושב טירת הכרמל בחשד שאנס באכזריות נערה בת 16, אולם שוחרר למחרת המעצר לאחר שהתברר שהנערה המתלוננת בדתה את הסיפור. על פי עדותה של הנערה, הצעיר הביא אותה בכוח למבנה נטוש ושם תקף אותה מינית מספר פעמים. היא אף הוסיפה כי הצעיר הזמין את חבריו למקום כדי שישתתפו באונס.לאחר שנעצר, הצעיר שיתף פעולה עם חוקריו ואמר כי יחסי המין עם הצעירה היו בהסכמה. במהלך גביית עדותה, הודתה הנערה כי בדתה את הסיפור. הצעירה הוסיפה בחקירתה כי היה זה בן זוגה שביקש ממנה לבדות את אירוע האונס מפני שלדבריו, יחסי המין שקיימה עם הנאשם "פוגעים בכבוד המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully