וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: התעללו בחיות והעלו סרטון לרשת

4 קטינים תושבי תל מונד התעללו בבעלי חיים והעלו את הסרטונים לרשת. לאחר חקירה הצליחה המשטרה לאתר אותם. לטענתם, מדובר היה במעשה קונדס. צפו בסרטון

מערכת וואלה!

(באדיבות דוברות מרחב השרון)

התעללו בבעלי חיים והעלו את הסרטונים לאינטרנט: בעקבות דיווחים שהגיעו למשטרת כפר סבא על סרטונים שהועלו לאתרי וידאו באינטרנט המציגים התעללות בבעלי חיים, נפתחה חקירה סמויה שבעקבותיה עוכבו לחקירה ארבעה קטינים תושבי אזור תל מונד.

לדברי יגאל חסדאי, קצין הנוער של משטרת כפר סבא, לפני כשלושה שבועות התקבל דיווח על סרטונים באינטרנט שבהם מוצגים שני מקרי התעללות בבעלי חיים. האחד, התעללות אכזרית ביותר בעכבר, והשני, התעללות בחתול.

כתוצאה מכך נפתחה חקירה סמויה, שבמהלכה הצליחו השוטרים לאתר את ארבעת החשודים במעשים. ארבעה קטינים תושבי תל מונד בגילאי 17-18 ללא עבר פלילי. הארבעה הודו במיוחס להם, טענו כי מדובר במעשה קונדס והביעו חרטה. התיק הועבר להמשך עיון יחידת התביעות.

לפני עשרה ימים גזר בית משפט השלום בחיפה 13 חודשי מאסר בפועל ו-12 חודשי מאסר על תנאי, על אולג שצרבקוב, בן 42 מחיפה, שהורשע על פי הודאתו באיומים בהריגה של בעל חיים והתעללות בבעל חיים. זאת לאחר שהואשם כי הרג את כלב המשפחה בסכין לעיני בתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully