וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרג את הכלב לעיני בתו ונשלח למאסר

קובי מנדל

19.7.2009 / 13:10

בית המשפט גזר 13 חודשי מאסר בפועל על אב מחיפה שרצח את כלב המשפחה לעיני בתו המבועתת בת ה-11. "ספק אם יימצא לצלקותיה של הילדה מרפא"

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (ראשון) 13 חודשי מאסר בפועל ו-12 על תנאי, על אולג שצרבקוב, בן 42 מחיפה, שהורשע על פי הודאתו באיומים בהריגה של בעל חיים והתעללות בבעל חיים. זאת לאחר שהואשם כי הרג את כלב המשפחה בסכין לעיני בתו. מכתב האישום עולה, כי שצרבקוב הגיע לדירתו שתוי, נכנס לחדר בו היו באותה העת רעייתו ובתם בת ה-11 וצפו בטלוויזיה.

הנאשם ניגש כועס למיטת האישה, החל להעירה ואיים עליה בכך שהניף את ידו בתנופה לכיוון ראשה של האישה. בשלב זה הכלב המשפחתי, מסוג טרייר מעורב, מנע מהנאשם להשלים את מעשיו, קפץ על המיטה והחל לנבוח לכיוונו. הנאשם הושיט את ידו אל הכלב ומסיבה תמוהה פקד עליו בצעקות לנשוך את ידו. משנשך הכלב את ידו של הנאשם, נכנס הנאשם למטבח, נטל סכין מטבח בעלת להב ארוך ומשונן, רדף אחר הכלב, תפסו בחדר השינה, הצמידו בכוח אל המיטה ולנגד עיניה המבועתות של הילדה נעץ את הסכין בגופו של הכלב מספר פעמים והרגו. לבסוף נשמט הכלב מהמיטה לרצפה, והנאשם בעט בו והעיפו לכיוון דלת החדר.

בגזר הדין נכתב כי "הנאשם כשל במעשים חמורים ביותר. מעשי הנאשם נעשו לעיניה של ילדה בת 11 שנים בלבד ולא מן הנמנע כי הם הותירו צלקות בנפשה שספק אם יימצא להן ביום מן הימים מרפא". עוד נכתב, כי "לא נמצא לי כל הסבר למעשים כה חמורים. חייו של כלב כחיי כל בעל חיים שנשמה באפו אינם יכולים להיות נתונים לגחמותיו הכמעט סדיסטיות של אדם ומי שבוחר לגדל חיית מחמד ראוי כי יתייחס אליה בכבוד ואהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully