וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערעור התקבל: מעצרה של האם המרעיבה קוצר

איילה חננאל

15.7.2009 / 16:40

בית המשפט המחוזי קיבל חלקית את ערעורה של האם והורה לקצר את מעצרה ביומיים. קודם לכן, הבעירו חרדים בירושלים ובית שמש פחים וחסמו כבישים, במחאה על מעצרה. אוטובוסים ומכוניות ניזוקו. חמישה נעצרו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל היום (רביעי) חלקית את ערעורה של האם המרעיבה בו ביקשה לקצר את מעצרה, והחליט לקצרו ביומיים. אמש הגישה האם ערעור נגד החלטת בית משפט השלום שקבע להאריך את מעצרה עד יום ראשון. בהחלטתו היום, השופט ציין כי שקל "את מכלול הטענות שהועלו על ידי שני הצדדים ובסופו של דבר אם עמדו על הפרק רק פעולות החקירה, ייתכן שהיה מקום לאפשר כבר בשלב זה את שחרורה בתנאים קפדניים ובמקביל להורות על הכנת תסכיר מעצר, אולם, במסמך שהוגש היום בפני בית המשפט מצויינות פעולות חקירה המצדיקות המשך מעצר".

עם זאת, קבע השופט כי "בשלב הנוכחי יש מקום לצמצם את מספר הימים" והחליט לקצר את מעצרה של האם עד ליום שישי הקרוב. בפרקליטות ובמשטרה שוקלים להגיש נגד האם הצהרת תובע וכתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין התעללות והזנחה של בנה. האם שומרת על זכות השתיקה

בתוך כך, נמשכה היום מחאתם של החרדים בירושלים נגד מעצרה של האם החשודה כי התעללה והרעיבה את בנה בן ה-3. חרדים הבעירו פחי אשפה ברחוב בר אילן, בכיכר השבת וברחוב יחזקאל וחסמו את הכבישים לתנועת כלי רכב. כוחות משטרה הגיעו למקום על מנת לכבות ולפנות את הפחים. חמישה חרדים נעצרו במהלך האירוע. מהמשטרה נמסר כי גם בעיר בית שמש הבעירו חרדים מספר פחי אשפה במחאה.

אמש נפגע אדם בראשו מאבן

בשל ההפגנות, נסגרו לתנועה בשעות הצהריים הרחובות שטראוס, ישעיהו, וצפניה בירושלים עקב הבערות פחים והתגודדויות החרדים. החרדים יידו אבנים גם לעבר שדרות בר-לב וכמה כלי רכב ואוטובוסים ניזוקו כתוצאה מכך. שוטר מג"ב נפצע קל בידו מיידוי אבן ופונה לקבלת טיפול רפואי. כלל הכבישים שנסגרו בשל ההפגנות בבירה נפתחו לתנועה בשעות אחר הצהריים.

אמש נחסם לתנועה כביש בר אילן על ידי חרדים שהציבו פחי אשפה במקום. במקביל הבעירו החרדים פחי אשפה גם בכיכר השבת. בתגובה למעצר האם המרעיבה נתלו פשקווילים ברחבי העיר, הטוענים כי המשטרה ורשויות הרווחה מעלילים על האם עלילות שווא. במהלך ההפגנות נפגע אדם בראשו מאבן, לאחר שניסה לפנות פח בוער ברחוב בר אילן. הוא פונה במצב קל לבית החולים הדסה.

פרשת ההתעללות החמורה נחשפה אתמול, לאחר שהותר לפרסום כי תושבת ירושלים, בשנות ה-30 לחייה, נעצרה בחשד כי הרעיבה את בנה בן השלוש. הילד מאושפז בבית החולים עין כרם בירושלים. עם זאת, גורמי הרווחה טוענים שמאז שהרחיקו אותו מהאם, מצבו השתפר. המשקל שלו הידרדר בעקבות ההרעבה עד שהוא הגיע למשקל של 7 ק"ג. הוא סבל גם מבעיה של נשירת שיער.

(עדכון ראשון - 14:46)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • חרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully