וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב: "החיבוקים שנתתי היו ידידותיים בלבד"

עדי שמחוביץ

15.7.2009 / 13:44

בתשובה שהגישו פרקליטיו של הנשיא לשעבר לבית המשפט, כפר קצב בכל סעיפי העבירות, אך הודה בחלק מהעובדות. "חיבקתי כך אנשים רבים אחרים"

סנגוריו של הנשיא לשעבר משה קצב הגישו היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בתל אביב את תשובתם לכתב האישום שהוגש נגדו. בתשובה כפר קצב בכל סעיפי העבירות ובכמעט כל סעיפי העובדות.

בתשובה, אשר הוגשה בידי עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא, מודה קצב כי בעת שכיהן כשר התיירות חיבק את המתלוננת א' במספר הזדמנויות, אך הדגיש כי "מדובר היה בחיבוק ידידותי בלבד, בדיוק כמו החיבוקים שנתן לאנשים רבים אחרים". באשר לסעיף לפיו ניסה לקיים איתה יחסי מין בניגוד לרצונה בעת ששהה בחדרו במלון פלאז'ה בירושלים, טען קצב כי באותו היום היה בסבב פגישות. "מאחר והמדובר במועד רחוק בזמן", נכתב שם, "אין לצפות מהנאשם כי יזכור בפרוטרוט מהלכיו ביום זה".

בשבוע שעבר התקיים דיון מקדמי בעניינו של קצב, זאת על פי בקשת סניגוריו לקיים השימוע בפני היועץ המשפטי. התובעת מטעם הפרקליטות, עו"ד רונית עמיאל, הביעה את עמדת הפרקליטות, שמתנגדת לקיום השימוע. עו"ד עמיאל אמרה כי "הרבה פעמים לאחר שימוע ישנן השלמות חקירה והדרישה לקיום שימוע נוסף אינה סבירה ופוגעת ביעילות עבודת התביעה".

כשעורך הדין ציון אמיר קם להשמיע את טיעוניו פרץ עימות בינו לבין השופט ג'ורג' קרא כאשר השופט אמר שמספיק טוען אחד מהסנגוריה ולא צריך את כל צוות הסנגוריה שיעלה טענות. לאחר הדיון יצאו הסניגורים נסערים מהאולם ואמיר ניגש לתובעת רונית עמיאל ואמר לה כי "אתם מובילים את זה למקום לא טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • משה קצב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully