וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היהודים רוצים להשמיד את כל העולם"

גידי ויניש

14.7.2009 / 7:02

מספר שעות לאחר שמיקי לואיס מאיון נעצר בדירת מסתור בדרום ת"א, אמר בכיר בקו קלוקס קלאן לוואלה! חדשות: "שמעתי שהוא בחור מוזר. בריחה לישראל היא כמו בריחה למחנה השמדה נאצי"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"בריחה לישראל עבור אמריקאי נוצרי לבן היא כמו שיהודי יברח למחנה השמדה נאצי", כך אמר הבוקר (שלישי) לוואלה! חדשות טרוויס מאן, חבר הוועד המנהל של הקו-קלוקס קלאן באריזונה. מאן הכחיש כי לארגון יש קשר כלשהו למיקי לואיס מאיון, אחד מ-100 המבוקשים ביותר של ה-FBI שנעצר אמש בדירת מסתור בדרום בתל אביב, אך הוסיף: "שמעתי עליו במעומעם מחברים משותפים ואמרו לי שהוא בחור מוזר". לדבריו, "אני לא מבין את המניע של פעיל שלנו לברוח דווקא לישראל. היהודים שונאים אותנו ורוצים להשמיד אותנו".

למאן היו גם דעות נחרצות בנוגע ליהודים: "מדובר בעם ששונא כל מי שלא משלהם. עוד בתלמוד רשום שצריך להרוג את כל הגויים, ולכך היהודים שואפים". לדבריו, "האינטרס של היהודים בארה"ב הוא לפגוע בארה"ב ולרגל למען ישראל. ארה"ב היא אמנם בת ברית של ישראל, אולם בתמורה ישראל מפעילה את כל היהודים בעולם כדי לרגל ולפגוע בארה"ב".

מאן גם תקף את התמיכה האמריקאית בישראל: "מיליארדי הדולרים שאנו נותנים לישראל יכולים לשמש אותנו כדי להאכיל מיליוני נוצרים-לבנים שרעבים ללחם בכל רחבי אמריקה". מאן גם ידע לומר כי המצוד שמנהל ה-FBI אחר פעילי הארגון "ממומן בכספים של יהודים ששולטים בכל המוסדות הפדרליים בארה"ב".

יגורש בימים הקרובים לארה"ב

מאיון, בן 33, הוא אזרח אמריקאי שמופיע ברשימת "מאה המבוקשים ביותר" של ארה"ב, בגין ביצוע עבירות פדרליות רבות, בהן מעשי אלימות קשים נגד יהודים, הצתת מכוניות של שופטים פדרליים, וחברות בכירה בארגון הקו קלוקס קלאן - ארגון הדוגל בעליונות הגזע הלבן, באנטישמיות ושנאת שחורים, היספניים וקתולים.

הוא נעצר בדירה ברחוב פלורנטין בדרום תל אביב על ידי יחידת "עוז" של מנהלת ההגירה בעקבות מידע שהגיע מהאינטרפול.המבצע ללכידתו נערך לאחר שהתקבל מידע, לפיו מאיון ברח מרשויות החוק בארה"ב בעקבות כתבי אישום וגזרי דין רבים העומדים נגדו. עוד עולה מהמידע שהועבר, כי מאיון הגיע לישראל כדי להסתתר בשנת 2008 ודאג כל מספר ימים לעבור ממקום למקום ולהחליף זהויות על מנת שלא להיתפס.

אנשי היחידה הגיעו לדירת המסתור, שם כאמרו עצרו אותו. בהמשך יגורש מאיון מהארץ, וממשלת ארה"ב כבר הודיעה כי עוד הלילה היא שלחה שני אנשי חוק על מנת לעצור אותו ולהעבירו לידי רשויות אכיפת החוק בארה"ב כדי שימצו עימו את הדין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully