וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 שנות מאסר לאב שאנס את בנותיו החורגות

עדי שמחוביץ

13.7.2009 / 17:37

האב הורשע בהתעללות בבנותיה של אישתו, ובנוסף לאונס קילל, היכה, והשפיל אותן. בית המשפט: "הוא הציג עצמו כאיש דתי אדוק, אך כלפי ביתו פנימה נהג כאחרון העבריינים"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (שני) 24 שנות מאסר על אב חורג, חסיד ברסלב בן 46 מאשדוד, שהורשע בביצוע עבירות מין ואינוס בבנותיה של אישתו. לזוג שני בנים משותפים ושלוש בנות של האישה מנישואים קודמים.

הבנות חיו עם בני הזוג מאז עלו ארצה בשנת 2004. כחצי שנה לאחר שהבנות עברו להתגורר עם אימן ואביהן החורג, נפצעה הבת הבכורה ברגלה. באותו הזמן החל האב להיכנס בשעות הלילה למיטתה של הבת, ילידת שנת 1991, ועיסה את רגלה למרות סירובה. במהלך העיסוי הפשיל האב את תחתוניה וביצע בה את מעשיו. כשביקשה שיפסיק, הוא סטר לה. מאותו ערב מספר פעמים בשבוע עד סוף שנת 2005 המשיך האב במעשיו אלו. האב דרש כי הבת לא תספר דבר לאמה, ואף אמר לה כי הוא מספר לאם על מעשיו, והיא אישרה שזה בסדר.

בנוסף, באותה התקופה החל האב להיכנס לחדרה של בת נוספת, ילידת 1995, העירה מהשינה ולקח אותה למשרד הביתי שלו. שם אנס אותה ואמר לה כי אם לא תעשה כמצוותו ייקח ממנה דברים שנתן לה אביה הביולוגי. במספר מקרים אף הראה לה סרטים פונוגרפיים במחשב המשרד.

האב, פרט להתעללות המינית גם נהג להכות את הבנות בדרך של שגרה, סטר להן היכה אותן ומשך בשיערן, קילל אותן והשפילן. "מעשיו של הנאשם מזעזעים בחומרתם", כתב הרכב השופטים בראשות השופטת רויטל יפה-כ"ץ בהחלטתם והוסיפו: "הוא נטל על עצמו חירות להתעלל בשתי קטינות להן היה אמור לשמש תחליף לאב, ובמקום לדאוג להן ולשמור עליהן מכל משמר, הוא הפך אותן, מגיל רך, מטרה נוחה ונגישה לפרוק בהן תאוותו החולנית. כלפי חוץ, הציג עצמו הנאשם כאיש דתי אדוק, אלא שכלפי ביתו פנימה נהג כאחרון העבריינים".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully