וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 12 התמוטטה ומתה בבת המצווה של חברתה

קובי מנדל

7.7.2009 / 9:31

הילדה הגיעה אמש לאולם בקריית אתא כדי לחגוג עם חברתה הטובה - והתמוטטה. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים, שם נקבע מותה. נסיבות המוות נבדקות

ילדה בת 12 מאחד הקיבוצים בצפון התמוטטה אמש (שני) במהלך חגיגת בת מצווה של חברתה הטובה, שנערכה באולם שמחות בצומת קריית אתא. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותה, ככל הנראה כתוצאה מאירוע בליבה. מבית החולים נמסר לוואלה! חדשות שגופתה של הילדה הועברה למכון לרפואה משפטית כדי לקבוע את נסיבות מותה.

איתי בר-דוד, פרמדיק במגן דוד אדום שהוזעק לאולם השמחות, סיפר לוואלה! חדשות כי "בשעה 22:20 התקבלה פנייה על נערה בת 12 הסובלת מקוצר נשימה קל באולם שמחות שבו חגגה עם חברתה את חגיגת בת המצווה. למקום הוזעקו צוותים של מגן דוד אדום, ולאחר זמן קצר התקבלה קריאה נוספת שהילדה איבדה את הכרתה. צוות אמבולנס החל לבצע בה החייאה, לאחר שנמצאה ללא דופק וללא נשימה".

"במקביל", שיחזר הפרדמיק, "צוות אולם השמחות פינה את החוגגים והותיר את צוות מד"א לטפל בילדה באולם. הצוות ביצע בה החייאה במשך כחצי שעה. בה בעת הוזעקה אימה, שהגיעה לאולם השמחות. התברר שהילדה סבלה בעבר מאירוע לב. הצוות פינה את הילדה לבית החולים רמב"ם ולאחר זמן קצר נקבע מותה. הגופה נשלחה לנתיחה באבו כביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully