וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בירושלים: בת שנה וחצי נפצעה קשה

נעמה טלמור ואיילה חננאל

1.7.2009 / 18:49

הרכב פגע בעגלה בה היתה הפעוטה שנפצעה באורח קשה מאוד. "עגלת התינוק נמחצה לגמרי מפגיעת הרכב שנמלט מהמקום". המשטרה לכדה את החשוד: נער בן 19 ללא רישיון

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

תאונת פגע וברח בירושלים. פעוטה כבת שנה וחצי נפצעה הערב (רביעי) באורח קשה לאחר שרכב פגע בעגלה שלה ברחוב ולרשטיין בשכונת רמות בעיר. צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל בפעוטה ופינה אותה עם פגיעת ראש לבית החולים הדסה עין כרם.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מטפלת, בת 25, שליוותה את התינוקת נפגעה אף היא והועברה באורח קל לבית החולים. אחותה של הילדה, בת 12, עלתה מבוהלת לביתה הסמוך, סיפרה להוריה והזעיקה את המשטרה.

כעבור זמן מה הצליחה משטרת ירושלים ללכוד בשכונת מאה שערים בעיר, נער בן 19 שחשוד כי פגע בתינוקת. מחקירה ראשונית עולה כי לנער אין רישיון נהיגה.

הצעיר טען בחקירתו כי הרכב שבו הוא נהג שייך לחברו. הצעיר סיפר לחוקרים כי הוא לקח את הרכב מחברו בשכונת בית ישראל ונסע לכיוון שכונת רמות.

כשהגיע לרחוב שבו אירעה התאונה, איבד הצעיר את השליטה על הרכב, עלה על המדרכה ופגע במטפלת של התינוקת שנפצעה באורח קל ובעגלת התינוקת שנפצעה באורח קשה. עוד התברר בחקירה כי הצעיר היה זה שככל הנראה דיווח למד"א על התאונה. הצעיר יובא מחר להארכת מעצר.

"מדובר בתאונה קשה מאוד"

דובר מד"א ירושלים דני רוטנברג סיפר לוואלה! חדשות כי עגלת התינוק נמחצה לגמרי מפגיעת הרכב שנמלט מהמקום. ניסים יזרי, פראמדיק של מגן דוד אדום שהגיע לזירת התאונה סיפר כי "קיבלנו הודעה על תאונת דרכים קשה בשכונת רמות בירושלים. כשהגענו למקום הבחנו בתינוקת כבת שנה וחצי שרועה על הכביש עם פגיעת ראש קשה. לא הבחנו בשום רכב פוגע ולטענת עוברים ושבים, הרכב הפוגע נמלט מהמקום".

עוד סיפר יזרי כי "התחלנו בפעולות החייאה עד שצוות טיפול נמרץ של מד"א פינה אותה לבית החולים. יזרי הוסיף כי "אני רואה המון תאונות, פיגועים והייתי בחיי בהרבה מאוד אירועים, אך כל פציעה של ילד בכל פעם מחדש, עושה רע מאוד. מדובר בתאונה קשה מאוד". יזרי ציין כי "העגלה היתה מרוסקת לחלוטין".

מוקדם יותר נפצע הולך רגל בן תשע באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב בן זכאי בעיר אלעד. הילד פונה על ידי צוות מגן אדום ממרחב ירקון כשהוא סובל מפגיעת ראש לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully