וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נוסף נגד טופז: החזקה ושימוש בקוקאין

איילה חננאל

29.6.2009 / 15:55

הפרקליטות החליטה להוסיף את הסעיף לאחר שנודע כי אחד המעורבים בפרשה סיפק לטופז את הסם. במקביל, הוגשו כתבי אישום נגד מעורבים נוספים בתקיפות

מערכת וואלה!

(צילום: נועם כהן, סטילס: בוצ'צ'ו, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

הפרקליטות הוסיפה היום (שני) סעיף אישום נגד הבדרן דודו טופז, בגין החזקה ושימוש בסמים מסוכנים. על פי גורמים בפרקליטות, סעיף זה נוסף לכתב האישום לאחר שבחקירותיה האחרונות של המשטרה, נודע כי טופז נהג לרכוש קוקאין מאופיר סספורטס, המואשם כי תיווך בין טופז לתוקפי מנכ"ל קשת אבי ניר.

נגד סספורטס הוגש היום כתב אישום בגין מעורבותו בתקיפת ניר ובגין אספקת הקוקאין לטופז. סעיפי האישום כוללים סחר בסמים, קשירת קשר לביצוע פשע וחבלה בכוונה מחמירה. כתב אישום הוגש גם נגד רומן אלייב, שנחשד בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון. אלייב הסגיר את עצמו בשבוע שעבר למשטרה ומואשם בקשירת קשר לביצוע פשע ובתקיפה בנסיבות מחמירות.

בכתב האישום נגדו מוגדר סספורטס כ"מוציא לפועל של תכניותיו הזדוניות של טופז". מכתב האישום עולה כי טופז פנה אל סספורטס וביקש ממנו שתוקפי שירה מרגלית ישפכו על פניה חומצה. ובנוסף ביקש שיתקפו גם את העיתונאי רענן שקד. אולם, סספורטס דחה את בקשתו של טופז ובשל כך נאלץ טופז לפנות למתווך השני בפרשה - דניאל זנקו. בכתב האישום נגדו נטען כי סספורטס הוא זה שפנה לגורמים עבריינים על מנת להוציא לפועל את התקיפה נגד מנכ"ל קשת אבי ניר, ואף קיבל תשלום על כך.

במקביל להגשת כתב האישום נגד ספפורטס,היום הוארך בבית משפט השלום בתל אביב מעצרם של משה אוחנה ומוחמד יונס. מעצרו של אוחנה הוארך בשלושה ימים, מעצרו של יונס הוארך בארבעה. בנוסף עולה כי מוחמד יונס, אינו החשוד האחרון בפרשה ובמשטרה חושדים כי ישנם 2 חשודים נוספים אשר טרם נעצרו,שככל הנראה היו גם כן מעורבים בתקיפתו של אבי ניר.

עוד עולה מכתב האישום כי סספורטס ניסה ליצור מצג שווא לפיו טופז הפליל אותו. על פי האישום, סספורטס פנה לידידתו איריס חזן, חברתו לשעבר של טופז, וניסה לתאם איתה גירסת חקירה.
סספורטס ביקש שחזן תשקר בחקירתה ותאמר כי טופז תפס אותה ואותו "על חם" במהלך קשר אינטימי. כך קיווה סספורטס לטעון כי הדלפת שמו על ידי טופז הייתה לא יותר ממעשה נקמה מצדו של הראשון בבידור.

כתב אישום נוסף הוגש גם נגד רומן אלייב, שהסגיר עצמו למשטרה במהלך השבוע שעבר. אלייב נאשם בקשירת קשר לביצוע פשע וניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות. כתב האישום מפרט כיצד הגיע אלייב לביתו של בן-ציון "על מנת לתקוף אותו". ניסיון התקיפה המפורט בכתב האישום כשל בשל ערנות השכנים שהזעיקו את המשטרה.

בסוף השבוע שעבר נעצר משה אוחנה, המוגדר על ידי המשטרה כראש משפחת פשע כמעורב אף הוא בפרשה. מעצרו של אוחנה התאפשר לאחר שסספורטס הודה כי הכיר את אוחנה. את הסמים לטופז סיפק סספורטס במסגרת ההיכרות בין השניים.

נציג הפרקליטות אמר במהלך הדיון בבית המשפט כי קיימת בידיהם הודאה של סספורטס כי פנה לאדם אחר על מת שיזמין את תקיפתו של אבי ניר. להערכת המשטרה, האדם אליו פנה סספורט הינו משה אוחנה. מפקח קובי גטניו, המנהל את חקירתו של אוחנה, טען גם כי ביום שישי - היום בו הסגיר עצמו למשטרה איברהים עיזאם (החשוד בתקיפת בועז בן ציון וככל הנראה גם תקיפת אבי ניר), התרחשה פריצת דרך משמעותית בחקירה ונוספו ראיות המצביעות על מעורבותו של אוחנה בתקיפות. עו"ד זאב וישניא, המייצג את אוחנה, אמר בתגובה כי: "אם היו בידי המשטרה ראיות נגד אוחנה, הרי שזה היה מופיע בכתב האישום שהוגש היום".

(עדכון ראשון: 10:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully