וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השר אהרונוביץ' שוב התגרה במוסלמים"

ניר יהב ואיילה חננאל

23.6.2009 / 12:56

שבוע אחרי פליטת הפה "ערבוש", הסתבך שוב השר לביטחון פנים עם המוסלמים. אהרונוביץ' עמד מקרוב על היערכות המשטרה בהר הבית, הווקף: "הביקור לא תואם"

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' עורר היום (שלישי) שוב זעם רב בקרב המוסלמים. רק לפני שבוע פנה השר לסוכן משטרתי סמוי ואמר לו: "אתה נראה כמו ערבוש אמיתי" ובצהרים הסתבך השר שוב לאחר שהחליט לבקר במתחם הר הבית. אהרונוביץ' שלווה במפכ"ל המשטרה רב ניצב דודי כהן ובמפקד מחוז ירושלים, ניצב אהרון פרנקו, עמד מקרוב על היערכות המשטרה באזור.

מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי הסיור שנמשך שעתיים ואשר עבר גם באזור מסגד אל-אקצא, הסתיים ללא כל אירועים חריגים, אולם עצם הביקור גרר תגובות זעם בקרב המוסלמים. מנהל הווקף המוסלמי בירושלים, השייח' עזאם אל-אחמד, אמר לסוכנות ידיעות פלסטינית כי הביקור לא תואם עם הווקף והוא לא יודע מה עומד מאחורי הביקור.

"מוסד אל-אקצא לטיפוח המקומות הקדושים לאיסלם", עמותת בת של הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, הודיע כי ביקורו של השר אהרונוביץ' מוכיח כי הממסד הישראלי רוצה יותר ויותר לפגוע במסגד אל-אקצא. "האם פשיטתו של השר על הר הבית הינה פשיטה לצורך פרובוקוציה בלבד או שמא יש משהו שעומד מאחוריה?", תהו.

ח"כ טלב א-סנע (רע"מ-תע"ל) מסר בתגובה כי ביקורו של השר אהרונוביץ' הוא "פרוקובציה מסוכנת ועלובה". לדבריו, "אהרונוביץ' הוא איש לא רצוי במסגד אל-אקצא ומטרת הביקור להתגרות במוסלמים ולנסות להראות להם מי בעל הבית. השר אהרונוביץ' מנסה להבעיר תבערה באזור והוא יישא בתוצאות הביקור". ח"כ א-סנע אמר עוד כי הוא מקווה שהשר "לא פלט במהלך ביקורו שוב את המילה האומללה 'ערבושים'".

מלשכתו של השר אהרונוביץ' נמסר בתגובה כי "הביקור בהר הבית הוא ביקור מקצועי לחלוטין, לא מסוקר ושקט, אשר התקיים כחלק מהדיונים הקבועים של השר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully