וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר למקצועות המודיעין יוקם בבאר שבע

רמי שני

22.6.2009 / 11:08

כחלק ממעבר יחידות צה"ל לדרום הארץ, הוחלט על הקמת בית הספר. ראש עיריית ב"ש: "זאת בשורה משמעותית מאוד לעיר"

בית ספר למקצועות המודיעין, יוקם בקרוב בבאר שבע. הדבר נעשה בהתאם לשינויים שצפויה לעבור העיר, עם מעבר בסיסים רבים של צה"ל לאזור הנגב, בהם בסיסי יחידות המודיעין והיחידות המיוחדות של חיל זה.

"זאת בשורה משמעותית מאוד לבאר שבע שתתרום בצורה דו כיוונית להתפתחות העיר וכמובן לצה"ל", סבור ראש העיר רוביק דנילוביץ, "אם התוכנית תתממש, יתווספו עוד תלמידים איכותיים למערכת החינוך של העיר, כדי ללמוד את מקצועות המודיעין במגמה טרום צבאית". תכנית הלימודים והמקצועות עצמם כמובן עדיין לא גובשו, אבל דנילוביץ לא מודאג: "תכניות ההכשרה יעשו על ידי צה"ל וחיל המודיעין, בהתאם לצרכים, ליכולות ולדרישות".

העברת יחידות צה"ל לנגב, קיבלה בשבוע שעבר דחיפה משמעותית מאוד: תסקיר השפעת הסביבה שהציג משרד הביטחון, הצביע על כך, שהקמת קריית ההדרכה הצבאית (עיר הבה"דים), לא תיפגע ממטרדים מרמת חובב. כלומר, הקמתה תזורז ותעשה על פי התכנית ולוח הזמנים, שהוצגו בפני המשרד.

במסגרת התכנית להעברת בסיסי צה"ל בנגב, יועתקו לאזור ליקית (סמוך לישוב עומר) ולאזור קריית תעשיית העילית סמוך לאוניברסיטת בן גוריון, בסיסים ויחידות מודיעין ותקשוב. הקמת בית הספר למקצועות המודיעין, בתצורה הדומה לבתי הספר הטכניים של חיל האוויר, תשתלב במגמת ההעברה של כובד משקל החיל, לאזור זה. גורמים במשרד הביטחון, אישרו שאכן מתקיימת בחינה של הקמת בית ספר למקצועות המודיעין בבאר שבע. התכנית טרם גובשה באופן סופי, אולם במשרד בוחנים אותה ברוח חיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully