וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת השרים קבעה: לא ליום הנכבה

24.5.2009 / 15:20

ועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת החוק ל"איסור ציון העצמאות כיום אבל". ח"כ ברכה: "זה ניסיון לשכתב את ההיסטוריה"

ועדת השרים לחקיקה אישרה היום (ראשון) את הצעת חוק "איסור ציון יום העצמאות כיום אבל" של ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו). הצעת החוק מבקשת לאסור על קיום אירועים או פעילויות ציבוריות המתייחסות לעצם הקמת מדינת ישראל כאסון וקובעת עד שלוש שנות מאסר לעובר על החוק.

משמעות אישור החוק בוועדת השרים היא שהקואליציה תתמוך בהצעת החוק - דבר שיבטיח את הסיכוי לכך שההצעה תעבור במליאת הכנסת גם בקריאה שנייה ושלישית. ח"כ מילר אמר היום כי "זהו השלב הראשון בהפסקת פעילות ההסתה המאורגנת שמפעילות התנועה האיסלמית וועדת המעקב בקרב האוכלוסיה בארץ".

מילר הוסיף כי "לכל מדינה דמוקרטית מתוקנת שמורה הזכות להגן על עצמה וזה בדיוק מה שבחרה לעשות הבוקר ממשלת ישראל. נגמרו הימים בהם תוכניותיהם ההזויות של ראאד סלאח וחבריו להעלים את מדינת ישראל מעל פני האדמה נתקלו בסלחנות. העם בישראל בחר ממשלה שתגן על זכותו לחיות בשלום ובביטחון בארצו ולזה אנו מחויבים".

במקביל לחגיגות יום העצמאות שנערכות מידי שנה, מציינים ערביי ישראל ופעילי שמאל רבים את "יום הנכבה" המציין את "האסון", כלשונם, שאירע לעם הפלסטיני עם הקמת מדינת ישראל. אלפי בני אדם משתתפים ב"תהלוכת השיבה" שהתקיימה השנה על חורבות הכפר הערבי אל-כפרין בסמוך לאום אל-פחם. בהפגנה השתתפו אישי ציבור רבים, ביניהם חברי כנסת ערבים, ראשי עירייה ובכירים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully