וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני מכר קרקע לישראלים ונידון למוות

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.4.2009 / 14:57

הפלסטינים מדווחים כי בית דין צבאי ברשות גזר מוות בתלייה על פלסטיני שהורשע במכירת קרקע לישראלים. נעצרו עוד חשודים במעשה

בית הדין הצבאי של הרשות הפלסטינית גזר עונש מוות בתלייה על אנור ברירית', בן 59 תושב בית אומר שליד חברון, שהורשע במכירת קרקעות לישראלים. כך דיווחה (שלישי) סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". הוא הורשע בסעיפים של בגידה ומכירת אדמות פלסטיניות לישראלים בניגוד לחוק העונשין הפלסטיני. השופטים כתבו כי ההחלטה התקבלה פה אחד. מדובר בפלסטיני שנעצר כחלק מגל מעצרים נרחב שביצעו כוחות הביטחון של הרשות הפלסטינית נגד פלסטינים שמכרו קרקעות לישראלים.

בימים האחרונים גילה חאתם עבד אל-קאדר, יועצו של ראש הממשלה הפלסטיני לענייני ירושלים, כי הרשות הפלסטינית חוקרת פרשה שבה מעורבים פלסטינים במכירת קרקעות ליהודים. במקביל דיווחו השבוע מקורות פלסטינים לעיתון "אל-חליג", היוצא לאור במפרץ הפרסי כי בעקבות לחץ ישראלי, שחררה הרשות הפלסטינית שלושה פלסטינים תושבי מזרח ירושלים שהיו עצורים ברשות בחשד למעורבות בפרשה. "ישראל רמזה כי תכתר את רמאללה אם לא ישוחררו", גילה.

עבד אל-קאדר אמר ל"אל-חליג'" כי החשודים נעצרו בגלל חשד למכירת 13 אלף דונם של קרקעות באזורים אסטרטגיים ליהודים. "הרשות עצרה את השלושה אולם ישראל אילצה אותה לשחררם", סיפר. לדבריו, יש צורך לפרסם את שמותיהם של החשודים ולהביאם לדין על מנת להרתיע כל מי שיחשוב "לבצע פשעים מסוג זה". בנוסף לשלושה שכאמור שוחררו נמצאים רבים אחרים עדיין במעצר.

  • עוד באותו נושא:
  • עונש מוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully