וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הנרצחת: "היא היתה אם טובה שהדרדרה"

איילה חננאל

24.3.2009 / 0:15

עובדת מכון ליווי בת 69 נרצחה בדרום ת"א. המשטרה חושדת שהאישה הוכתה למוות באמצעות חפץ קהה. קרוביה: "היא היתה טובה ומסורה"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: ענת ברק)

"אנט היתה אם מסורה ואוהבת לשישה ילדים נפלאים, מלח הארץ", כך סיפרו הלילה (שלישי) לוואלה! חדשות קרובי משפחתה של אנט פרץ, הזונה בת ה-69 שנרצחה אתמול במכון ליווי ברחוב ארלינגר בדרום תל אביב. על פי החשד, פרץ הוכתה למוות בתוך המכון, באמצעות חפץ קהה, ככל הנראה פטיש.

קרוביה סיפרו כי "עד לפני 22 שנה החיים חייכו אליה, אך אז נעלמה בתה". לדבריהם, עלה החשד כי בעלה רצח אותה, וגופתה מעולם לא נמצאה. "הדאגה וחוסר הידיעה לגורל בתה, האם חיה או נרצחה, הובילו את אנט לתהליך התדרדרות ממושך שהסתיים בצורה כה טראגית, למי שבאמת היתה בסופו של דבר אמא מסורה וטובה לילדה, שאהבו אותה ודאגו לה מאוד". הקרובים סיפרו כי פרץ נהגה לחזור הביתה בסופי השבוע על מנת לבלות בחיק משפחתה, וכאשר לא הגיעה דיווחו למשטרה ויצאו לחפש אחריה.

אמש הגישו בני משפחתה דיווח על היעדרותה לתחנת קריית גת לאחר שלא נוצר עימה קשר מיום שישי האחרון. הבוקר הסתובבו בני משפחתה באזור התחנה המרכזית הישנה בניסיון נואש למצוא אותה. הם פנו לעוברי אורח והציגו תמונה של אימם. אחד מעוברי האורח זיהה את התמונה והפנה אותם לדירתה במכון הליווי. דלת הדירה היתה נעולה וילדיה של האישה, בשנות השלושים לחייהם, פרצו את הדירה ומצאו את אימם ללא אורח חיים כשעל גופה סימני אלימות.

בניה גילו אותה בחדר

לפי עדויות שגבתה המשטרה, העובדת החזיקה חדר במתחם התחנה המרכזית הישנית והיתה מוכרת באזור. עמיתותיה של פרץ לעבודה טענו כי פרץ נהגה לכייס לקוחות וככל הנראה נרצחה עקב מעשה שוד שביצעה ביום שבת בבוקר. אחת מהן סיפרה לוואלה! חדשות כי בשנה האחרונה הן נתונות לתקיפות רבות מצד הפליטים הסודנים, אשר לטענתה משתכרים ומכים אותן.

לטענתן, ביום שבת האחרון חזו בפליט רודף אחרי פרץ בטענה כי שדדה אותו, זאת לאחר שהציגה בפניהם שטר של מאה דולר שקיבלה כביכול מלקוח. לפני כחצי שנה, נתפס על ידי המשטרה פליט סודני אשר נהג להכות ולאנוס את הבנות במכוני הליווי בתחנה המרכזית הישנה וזכה לכינוי "הכושי". כעת מפחדות הבנות במתחם התחנה כי מדובר במקרה דומה.

לפני כשלושה שבועות התגלתה באותו מכון ליווי גופתו של קובי אדהנן, צעיר בן 31, מגן יבנה שנרצח ונשדד כשהגיע כלקוח למכון ליווי ברחוב ארלינגר. צוותי משטרה שהגיעו למקום מצאו את אדהנן כשהוא ללא רוח חיים ומוטל על המדרכה. השוטרים פתחו בחקירה ובבדיקות שערכו לגופתו נתגלו חבלות. מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר הוכה למוות במהלך קטטה על ידי מאבטח בית הבושת וסוחר סמים פלסטיני אשר נגדם הוגש השבוע כתב אישום בגין הרצח.

ביום שישי האחרון נמצאה גופה נוספת של זונה בחורשה בדרום תל אביב. בתחילה עלה חשד כי מדובר ברצח, אך לאחר בדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר התברר כי המוות לא היה על רקע פלילי.

  • עוד באותו נושא:
  • יצאנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully