וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי נמשך: 2 רקטות נפלו בשער הנגב

רמי שני

13.3.2009 / 22:03

אחת הרקטות נפלה סמוך ליישוב במועצה, והשנייה בשטח פתוח. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק. הבוקר נפלה רקטה בחבל אשכול

שתי רקטות קסאם נורו הערב (שישי) לעבר ישראל ונפלו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אחת הרקטות נפלה ככל הנראה סמוך לאחד היישובים במועצה. זוהי הרקטה השלישית שנורתה היום לשטח ישראל: הבוקר נפלה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לפני יומיים תקף חיל האוויר שתי מנהרות בדרום רצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות המתמשך. מצה"ל נמסר כי התקיפה בוצעה "בעקבות שיגור רקטות הקסאם וירי פצצות המרגמה לעבר ישראל בימים האחרונים".

בתחילת השבוע עימותפרץ בשיבת הממשלה עימות חריף בין ראש הממשלה אהוד אולמרט לבין שר הביטחון אהוד ברק, על רקע המצב הביטחוני בדרום הארץ. ברק טען בישיבה כי ישראל כבר יכלה להגיע לרגיעה עם חמאס, ואילו אולמרט מצדו האשים את ברק בנכונות לפתוח את מעברי הגבול לרצועה טרם שחרורו של גלעד שליט.

"המבצע היה מוצלח", אמר ברק. "אמרנו מראש שהוא לא יביא לגמרי למיגור הטרור והירי, אבל היינו יכולים להיות היום בסיטואציה אחרת אם היינו מדברים על הסדרה".

על כך השיב אולמרט: "אתה יודע שזה לא נכון. לא היו כל שיחות על הסדרה. אתה יודע שזה לא נכון, כי אתה אומנם רצית את זה, אבל שרת החוץ התנגדה נחרצות, ואני אמרתי שקודם צריך להביא פתרון בסוגיית גלעד שליט ואחר כך לעשות כל דבר אחר שיכול להביא לחיים נורמליים בצד השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully