וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד ההורים באשקלון: נקיים לימודים מחוץ לעיר

רמי שני

3.3.2009 / 13:23

בוועד ההורים מאיימים שאם לא יימצא פיתרון לבעיית מיגון בתי הספר, התלמידים ילמדו מחוץ לעיר. ועד ההורים השעה את השביתה

ועד ההורים באשקלון החליט להשהות את המשך השביתה במוסדות החינוך בעיר החל ממחר. לטענתם, השהיית השביתה נועדה כדי למצות את המהלכים שעושה העירייה מול הממשלה.

הוועד החליט לתת זמן לממשלה לקבל החלטה בדבר מיגון עשרה בתי ספר ו-22 גנים שהוגדרו כבעלי רמת מיגון בלתי סבירה, זאת לאחר שבמשרד הביטחון אימצו את המלצות פיקוד העורף בנוגע למיגון. התוכנית אמורה לקבל גם את אישור שאר שרי הממשלה. ועד ההורים הודיע כי הם מתכוונים להשהות את השביתה עד לאחר פורים.

בתוך כך בוחן ועד ההורים חלופה ללימודים בבתי הספר בעיר במידה שלא יימצא פיתרון לבעיית המיגון במהירות. אחת האפשרויות שנשקלות היא להוציא אלפי תלמידים ללמוד מחוץ לעיר.

הבוקר עדיין השבית ועד ההורים באשקלון את הלימודים במחאה על רמת המיגון ה"בלתי סבירה". למרות החלטת השביתה לבתי הספר הגיעו הבוקר מספר רב של תלמידים.

גם אתמול השבית ועד ההורים את הלימודים מכיתות הגן ועד לכיתה ט'. לגני הילדים הגיעו כ-60 אחוזים מהילדים, ולבתי הספר היסודיים בעיר הגיעו רק 40 אחוזים מהתלמידים. הוועד החליט כי תלמידי התיכון ילמדו במרחבים מוגנים. בבתי הספר התיכוניים בעיר הגיעו אתמול ללימודים כ-70 אחוזים מהתלמידים.

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully