וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "לשחרר גם מחבלים יהודיים"

17.2.2009 / 15:08

יו"ר ש"ס פנה במכתב לשרי הקבינט וטען כי במידה שישוחררו אסירים פלסטינים בעסקת שליט, יש לערוך מחוות משני הצדדים. "הציבור ישאל מדוע לא משתחררים גם אסירים יהודים"

יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, שלח היום (שלישי) מכתב לרה"מ אהוד אולמרט ולשרים ציפי לבני, אהוד ברק, דניאל פרידמן ואבי דיכטר. במכתב טען ישי, כי במסגרת עסקת שליט יש לשחרר גם אסירים בטחוניים יהודים, הכלואים בישראל בגין עבירות של פגיעה בפלסטינים.

"פונה אני אליכם בבקשה לקדם את שחרורם של אסירים אלו על מנת שציבור גדול במדינת ישראל ירגיש כי מחוות עושים בשני הצדדים", כתב ישי. הוא הסביר, כי מדובר במספר אזרחים ישראלים אשר הואשמו בעבירות שונות על רקע לאומי".

לדברי ישי, לקריאתו שותפים אנשים רבים כל קצוות החברה והקשת הפוליטית בישראל. הוא הוסיף, כי "אנו ניצבים בפני מצב בו מופר האיזון כלפי החברה הישראלית. רבים מאזרחי ישראל שואלים מדוע מדינת ישראל לא משחררת אסירים יהודים שנשפטו על פעילויות שביצעו עקב המצב הביטחוני". ישי ציין, כי האסירים שהוא קורא לשחררם "הודו כי שגו בכך שלקחו את החוק לידיהם. הם הביעו חרטה בפומבי ואף יצאו בקריאה כנה, קבל עם ועדה, כי אין ללמוד ממעשיהם".

ישי ציין, כי "מספר פעמים רב נוכחנו לדעת כיצד אסירים פלסטינים חזרו לפעילות חבלנית עוינת נגד מדינת ישראל". הוא הדגיש, כי האסירים היהודים ששוחררו לעומת זאת לא חזרו לפשוע. "אף אחד מהאסירים המשתייכים לקטגוריה זו ששוחררו לא חזר לסורו", אמר ישי.

זו אינה הפעם הראשונה שש"ס דורשת שחרור של אסירים יהודים. באפריל האחרון ניסח ישי קריאה דומה."במסגרת האיזונים בחברה, ביקשתי כבר בעבר מהנשיא וכך גם בפגישה זו, לפעול לשחרור אסירים יהודים בהתאם לקריטריונים", אמר אז ישי והוסיף, כי "הדבר נחוץ וראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully